Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2014-05-05, 11:52
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Finns ju viktigare saker i ett förhållande än storleken på någons kön om man säger så.
Om man verkligen gillar någon så ska det inte vara några problem.
Så tänker jag iaf.

Ett bra sexliv är för dom flesta ett måste i ett förhållande, är kuken för liten eller fittan för stor så håller det med största sannolikhet inte i längden.
Citera
2014-05-05, 16:11
  #86
Medlem
XTRVGNZs avatar
Jag har aldrig hört någon jag känner prata om att de eller någon annan skulle ha dissat någon pga kukstorlek, men det förekommer säkert.

Personligen skulle jag aldrig göra det, vill jag ligga med personen så vill jag det oavsett storlek på organet. Föredrar faktiskt en kuk som är kring medel jämfört med en ovanligt stor då det bara gör väldigt ont på mig och vissa ställningar blir omöjliga. Det är dessutom lättare att ge oralsex om den inte är för stor.

De personer som dissar dig pga din kukstorlek är inget att ha. Bryr de sig på riktigt och vill ha dig skulle en sån sak inte spela nån roll. Det är säkert tjejer som har dålig kontroll på sina muskler där nere som känner att de behöver ha något som fyller ut ordentligt.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback