Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-25, 00:08
  #13
Medlem
Ihavenonames avatar
Han kanske funkar som jag gör, alltså att han - kanske pga alltför många tidigare misslyckanden - inte vågar visa att han vill ha dig eftersom känner att han inte skulle orka bli nobbad vilket han på förhand utgår från att du kommer ge honom? Sjukt och dysfunktionellt beteende, jag vet, men vissa är/blir tyvärr såna.
Citera
2014-04-25, 08:52
  #14
Medlem
Aghartas avatar
Då tar man någon annan istället.
Citera
2014-04-25, 09:24
  #15
Avstängd
Mertillens avatar
Man gör sig till med att ha ett kroppsspråk som säger "du betyder inget för mig" fast det är inte sant. Så gör jag iallfall
Citera
2014-04-25, 11:39
  #16
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Han kanske funkar som jag gör, alltså att han - kanske pga alltför många tidigare misslyckanden - inte vågar visa att han vill ha dig eftersom känner att han inte skulle orka bli nobbad vilket han på förhand utgår från att du kommer ge honom? Sjukt och dysfunktionellt beteende, jag vet, men vissa är/blir tyvärr såna.

Bra skrivet! Jag är sådan! Blivit friendzonad några gånger :/ nu måste jag ha jäkligt tydliga signaler av en tjej om jag ska ens göra ett försök
Citera
2014-04-26, 11:37
  #17
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.Pain.No.Gain
Bra skrivet! Jag är sådan! Blivit friendzonad några gånger :/ nu måste jag ha jäkligt tydliga signaler av en tjej om jag ska ens göra ett försök
Tack! Ja, själv blir jag omedelbart friendzonad varenda gång så det där med jäkligt tydliga signaler stämmer väldigt bra på mig också.
Citera
2014-04-26, 12:32
  #18
Medlem
naitzabezs avatar
Han kanske var som mig, jag är oerhört blyg och känner i många fall jag vill ta nästa steg fast vågar inte. Blir också nervös när det är mycket folk runt omkring. Är 20.

Känner att många tjejer visar intresse för mig, är intresserade och ställer mkt frågor, vill mysa mm, mitt problem är att jag har svårt med den sociala biten att visa intresse för dem, vilket ofta leder till att folk kan tolka mig som jag ignorerar dem fast jag inte gör det..
__________________
Senast redigerad av naitzabez 2014-04-26 kl. 12:41.
Citera
2014-04-26, 12:37
  #19
Medlem
Zluskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Då tar man någon annan istället.
Käften peddo
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback