Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-25, 13:58
  #25
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedtalks420
Men varför finns det en drogakut här om man inte ska använda den ditt jävla nöto?

O jag har tagit Ritalin och diverse andra adhd mediciner länge, men har alltid fått svullet gomsegel, och det står inte på bipacksedeln! Läs på innan du klagar på att andra ska läsa på!

Du hittar följande i bipacksedeln under punkt 4.
https://www.fass.se/LIF/product;jses...20081010000048
Citat:
...svullnad av ansikte, läppar, tunga eller andra kroppsdelar, andfåddhet, väsande andning eller svårighet att andas

BTW att vända sig till ett internetforum istället för att söka professionell hjälp, detta är minst sagt > 7 hål i huvudet

Jag tycker du skall vara glad att folk vill hjälpa dig. En misslyckad reservpundare som du verkar ju inte klara av så värst mycket på egen hand.
__________________
Senast redigerad av borriz 2014-04-25 kl. 14:00.
Citera
2014-04-25, 14:26
  #26
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
BTW att vända sig till ett internetforum istället för att söka professionell hjälp, detta är minst sagt > 7 hål i huvudet

Jag tycker du skall vara glad att folk vill hjälpa dig. En misslyckad reservpundare som du verkar ju inte klara av så värst mycket på egen hand.

Men lugna ner dig, han/hon blev orolig och ställde en fråga på ett internetforum i en drogakut avdelning är det nåt konstigt med det?
Personen i fråga kanske inte hann tänka lika långt som du och jag och kolla på fass eller liknande men vilken tur för det är där vi alla flashback användare kommer in i bilden och kan hjälpa denne.
Passar det inte att erbjuda sin hjälp och kunskap då kan du låta bli, att kalla någon reservpundare som inte klarar nåt på egen hand strålar ju verkligen ut bitterhet och svart människosyn hos dej.

Jag tycker du ska vara glad om du ens har några vänner för du verkar inte vara världens charmknutte direkt och jag skulle utan tvekan välja reservpundaren som inte klarar nåt själv framför ett jävla ''jag-måste-hävda-mig-på-internet-miffo'' Internet missbrukas alltför ofta av den konflikträdde och plockar alltför ofta dom sämsta sidorna hos folk och det är tråkigt tycker jag.

Du borde vara glad att du kunde assistera med din kunskap och kunnighet och släppa översittar-attityden.
Citera
2014-04-25, 14:39
  #27
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Men lugna ner dig, han/hon blev orolig och ställde en fråga på ett internetforum i en drogakut avdelning är det nåt konstigt med det?
Personen i fråga kanske inte hann tänka lika långt som du och jag och kolla på fass eller liknande men vilken tur för det är där vi alla flashback användare kommer in i bilden och kan hjälpa denne.
Passar det inte att erbjuda sin hjälp och kunskap då kan du låta bli, att kalla någon reservpundare som inte klarar nåt på egen hand strålar ju verkligen ut bitterhet och svart människosyn hos dej.

Jag tycker du ska vara glad om du ens har några vänner för du verkar inte vara världens charmknutte direkt och jag skulle utan tvekan välja reservpundaren som inte klarar nåt själv framför ett jävla ''jag-måste-hävda-mig-på-internet-miffo'' Internet missbrukas alltför ofta av den konflikträdde och plockar alltför ofta dom sämsta sidorna hos folk och det är tråkigt tycker jag.

Du borde vara glad att du kunde assistera med din kunskap och kunnighet och släppa översittar-attityden.

Låter jag frustrerad så är det för att jag är upprörd för att ts inte förstår hur farlig situationen kan vara.
Är det så illa att man är rädd att kvävas, då är det ingenting för forumet utan det är läge att söka professionell hjälp.
Citera
2014-04-25, 14:45
  #28
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Låter jag frustrerad så är det för att jag är upprörd för att ts inte förstår hur farlig situationen kan vara.
Är det så illa att man är rädd att kvävas, då är det ingenting för forumet utan det är läge att söka professionell hjälp.

Som jag förstod så ja TS hade andningssvårigheter men dom var ej akuta i den mån att han behövde frukta för sitt liv.
Förstår att vissa personer kan skapa frustration, det händer mig varje dag men tycker bara det dåliga tonläget som man ser väldigt mycket av på flashback är så trist och bör istället riktas mot dom personer som försöker motverka flashbacks syften.

Men å andra sidan vad hade jag hoppats på detta är trots allt internet och som jag sa innan så är det ju inte känt för att plocka fram människans bästa sidor.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback