Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-05-15, 23:57
  #37
Medlem
Gondorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handy666man
Det är många som bryr sig Robin, du är mannen
Sorry for OT. Har lärt mig mycket utav denna tråd! Det mesta ut av robin tycker det är skit bra att han svarar så bra som han gör. Keep it up!
Citera
2014-05-16, 01:10
  #38
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handy666man
Det är många som bryr sig Robin, du är mannen
Tack så mycket! Det känns bra att mitt nördande uppskattas!

Citat:
Ursprungligen postat av Gondors
Sorry for OT. Har lärt mig mycket utav denna tråd! Det mesta ut av robin tycker det är skit bra att han svarar så bra som han gör. Keep it up!
Tackar tackar! Det glädjer mig att höra!
Citera
2014-09-10, 11:51
  #39
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondors
Sorry for OT. Har lärt mig mycket utav denna tråd! Det mesta ut av robin tycker det är skit bra att han svarar så bra som han gör. Keep it up!

Har läst igenom den här tråden och lärt mig en hel del om belysning! Mycket tack vare Robin!

Citat:
Ursprungligen postat av Litenlitenhest
God kväll, tänkte göra ett budget försök till att börja odla i garderoben med hjälp av Biltemas saker!
Bra att tillägga är att detta är min första odling och förväntar mig inget stort men något kan jag nog åstadkomma!

Utrustning;
Strain/frö: Auto Viking Blue
Krukor: PLASTHINK, 12L 3st
Lampor: LÅGENERGILAMPA 30W E27 5st
Tillbehör: FLYTANDE VÄXTNÄRING 1L, Elfläkt, 12 V
Jord: P-Jord

Eftersom jag inte är ett proffs så uppskattas alla tips till 100% så ska vi hoppas på en bra skörd!

Hur blev det med odligen TS? Jag har varit lite inne på samma strain som förstagångs-hobbyodlare, vad tyckte du om den? Blev den stor? Luktade mycket?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback