Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-25, 06:55
  #553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Världens mäktigaste man är en svart Harvard-utbildad juridikprofessor. Jag tror inte att ras spelar in på hur samhällen ser ut, överhuvudtaget.

Man "överlät" inget till de svarta i Afrika. Så fort besluten kom från hemländerna så packade Européerna deras väskor och drog. Hur ska man kunna förvalta en järnväg till exempel om man inte ens fått lov att utbilda sig till ingenjör? De som hade byggt infrastrukturen var ju de som satt på kunskapen om förvaltningen. Antalet svarta ingenjörer i Afrika vid avkoloniseringen var nog närmare 0. Jag är inte alls förvånad över resultatet.

http://vimeo.com/71099881
Vanligare har väl varit att de vita blivit slaktade en masse då de börjat med den dåliga vanan att vända andra kinden till.
Citera
2014-04-25, 08:07
  #554
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokusHokus
Men om en person är en efterbliven bög, hur är det då fel att framställa honom som en efterbliven bög?



Som sagt, förstår ej varför de inte kunde ge intervjun och filma det hela själva, ifall nu det är så att de har jättemycket fina saker att säga men fruktar att JUDEN ska vinkla det hela.
Citera
2014-04-25, 08:37
  #555
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers

Som sagt, förstår ej varför de inte kunde ge intervjun och filma det hela själva, ifall nu det är så att de har jättemycket fina saker att säga men fruktar att JUDEN ska vinkla det hela.


Du tycks ha en anusfixering men å andra sidan verkar intresset för kroppsdelar som utsöndrar exkrementer vara ett gemensamt drag hos vänstermänniskor.

Nu har väl NMR förklarat ganska väl varför man valde att inte ställa upp i Uppdrag granskning och många av oss nationella anser att kontrollerad media helt bör bojkottas eftersom vi nu har egna mediakanaler som ständigt växer, till skillnad då mot traditionell media som helt rättvist är på väg mot sotdöden.

https://www.nordfront.se/intet-nytt-solen.smr
Citera
2014-04-25, 08:49
  #556
Medlem
babianpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Fega jävla kräk SMR är, häng ut alla en efter en. Låt hela Sverige veta vilka svin dom är.
Alla som hoppar på folk pga ras, religion, eller åsikter är fega kräk som skall hängas ut! Alla med invandrarbakgrund som drar runt på stan för att spöa svennar ska hängas ut. Lika fegt och rasistiskt oavsett bakgrund. Alla från våldsvänstern som hoppar på folk pga de inte tycker som de är lika mycket svin som dess figurer i programmet.
Citera
2014-04-25, 08:49
  #557
Medlem
Kvinnokamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Du menar som de hundratals svenskar som varje år misshandlas och knivhuggs för att de är vita, av invandrargängen som hittas överallt i storstäderna ?

Så det blir rätt av att du också gör det, eller?
Citera
2014-04-25, 09:06
  #558
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babianpungen
Alla som hoppar på folk pga ras, religion, eller åsikter är fega kräk som skall hängas ut! Alla med invandrarbakgrund som drar runt på stan för att spöa svennar ska hängas ut. Lika fegt och rasistiskt oavsett bakgrund. Alla från våldsvänstern som hoppar på folk pga de inte tycker som de är lika mycket svin som dess figurer i programmet.


Till skillnad mot RF och partierna som samarbetar med dem, S och V, så har NMR faktiskt fördömt bussincidenten där enskilda personer bröt mot NMRs regelverk. Har du sett RF ta avstånd från knivhuggar-medlemmen som nu står åtalad? Tvärtom, så står rödingar utanför tingsrätten och gastar om att han ska friges. S-ledaren Löfven gick armkrok med RF vid Kärrtorpspektaklet ett par dagar efter att RF-ledaren häktats för mordförsök. Nej, den nationella rörelsen har alltid varit ett under av disciplin jämfört med skabbvänstern men skillnaden är att de senare backas upp av rödingmedia. Titta på en sån som Kim Fredriksson som kastades ut från den nationella rörelsen p.g.a sin brottslighet, men vänstern välkomnade honom med öppna armar och rödingmedia likaså.

https://www.nordfront.se/motstandsro...ch-valdsam.smr
__________________
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-25 kl. 09:12. Anledning: Ord
Citera
2014-04-25, 09:18
  #559
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Och vad kan du bidra med? Du är en vuxen människa som inte kan stava, formulera korrekta meningar eller skilja på subjekt och objekt. Din mentala kapacitet är sannolikt på ett barns nivå.

WOW du är så cool du kan allt om mig efter att ha sett ett inlägg från mig på flashback !!!
Vuxna människor som inte kan stava? välkommen till Sverige där majoriteten av egna folket inte kan sitt egna språk.
Citera
2014-04-25, 09:35
  #560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
Så jävla bra skrivet!!!! Även för nationalister är smr en skamfläck. Fyfan. Man beter sig knappast som man snackar om att man ska. Ariska, hederliga svenskar. Haha smr framstår som svårintegrerade babbar.
Precis min åsikt. Dom är inte bättre än blattegängen som är ute och söker bråk. Våldsperversa är dom.
Citera
2014-04-25, 09:40
  #561
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 199011x
Precis min åsikt. Dom är inte bättre än blattegängen som är ute och söker bråk. Våldsperversa är dom.


Till skillnad mot RF så har NMR tagit avstånd från de individer som var inblandade i bussincidenten och bröt mot NMRs regelverk även om det ingalunda var oprovocerat. Fråga blattegängen och rödingarna vad de har för regelverk.

https://www.nordfront.se/motstandsro...ch-valdsam.smr
__________________
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-25 kl. 09:44. Anledning: Ord
Citera
2014-04-25, 09:44
  #562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nu var det ju negerincidenten som jag kommenterade och någon film från "attacken" finns inte och polisen har inte agerat. Busshistorien var onödig, även om det knappast var helt oprovocerat, och den har även NMR tagit avstånd från givetvis. Jag tvivlar på att du sitter och godhetsrunkar över alla attacker som rödingar begått och dessutom är åtalade för vilket säger mycket om dig.
Bara för att rödingarna är efterblivna behöver väl inte ni också vara det? Två fel gör inte ett rätt.
Citera
2014-04-25, 09:48
  #563
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 199011x
Bara för att rödingarna är efterblivna behöver väl inte ni också vara det? Två fel gör inte ett rätt.

Nej, men som jag skrev så har NMR som organisation ett regelverk för att hantera såna individer men det har inte RF och AFA, snarare tvärtom så tycks "efterblivna" vara rekryteringsbasen hos de senare. Rödingmedia har hetsat och snedvinklat i många år och tyvärr går fortfarande många på det.
Citera
2014-04-25, 09:51
  #564
Medlem
kriminell.karamells avatar
Mycket bra dokumentär! Den gav en målande bild av vad samhället kan spy upp för styggelser när dess mage är orolig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback