Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-23, 19:22
  #1
Medlem
Acidmvms avatar
jag har dryckigt 3 fina folköl och en 4,5 cider och sitter på 8mg krossade rohypnol som ska snortas.
är det säkert??? jag vill ju inte hamna i koma eller något
Citera
2014-04-23, 19:27
  #2
Medlem
langaocbs avatar
Det ger ingen bättre effekt att snorta dem. Du kommer inte att dö eller så men det finns en överhängande risk att du hittar på dumheter.
Citera
2014-04-23, 19:31
  #3
Medlem
LitenRödRävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
finns en överhängande risk att du hittar på dumheter.
Eller somnar omgående (slöseri).
Citera
2014-04-23, 19:33
  #4
Medlem
Är inte biotillgängligheten mycket bättre i magen?
Citera
2014-04-23, 20:19
  #5
Medlem
Är det redan sommarlov för ungarna?

Skulle du mot all förmodan vara seriös så kan du ju alltid göra en sökning här i bensodelen, då finner du svar.
Citera
2014-04-23, 21:41
  #6
Medlem
lithionits avatar
det är ju ganska mycket, men risken är att du vaknar upp dagen efter och har gjort saker du kanske ångrar :P
Citera
2014-04-24, 04:19
  #7
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidmvm
jag har dryckigt 3 fina folköl och en 4,5 cider och sitter på 8mg krossade rohypnol som ska snortas.
är det säkert??? jag vill ju inte hamna i koma eller något
Helt säkert Ja körde ofta den blandningen xanor roppar och bärs finns ingen bättre fylla men ta det lite lungt och känn dig fram man kan göra mycket dumt på den blandningen . Ja körde xanor och bärs igår och hamna i bråk på terminalen slog ner en kille utan anledning han gick på mig sen smällde det haha vet dock inte hur de gick Me han Ja drog mig hemåt
__________________
Senast redigerad av Creepy24 2014-04-24 kl. 04:21. Anledning: fel strävat
Citera
2014-04-24, 06:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Helt säkert Ja körde ofta den blandningen xanor roppar och bärs finns ingen bättre fylla men ta det lite lungt och känn dig fram man kan göra mycket dumt på den blandningen . Ja körde xanor och bärs igår och hamna i bråk på terminalen slog ner en kille utan anledning han gick på mig sen smällde det haha vet dock inte hur de gick Me han Ja drog mig hemåt
Och det är du stolt över ditt jävla drägg? Du bidrar nog väldigt mycket till samhället kan jag tänka mig.
Citera
2014-04-24, 07:09
  #9
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Helt säkert Ja körde ofta den blandningen xanor roppar och bärs finns ingen bättre fylla men ta det lite lungt och känn dig fram man kan göra mycket dumt på den blandningen . Ja körde xanor och bärs igår och hamna i bråk på terminalen slog ner en kille utan anledning han gick på mig sen smällde det haha vet dock inte hur de gick Me han Ja drog mig hemåt
Akta dig, du vet aldrig vem som RÅKAR gå in i dig. Jag vågar lova dig att jag skulle knocka dig omedelbart, även om du så fått in en träff på mig.
Vet du hur lätt det är att spöa någon som är full och bensad? du är som en jävla slagpåse.

Åter till ämnet. Varför så mycket roppar och varför frågar du? vet du inte vad som är lämpligt så bör du inte använda droger. Kan du inte söka dig fram till ett så enkelt svar bör du inte ha internet.
Citera
2014-04-24, 07:22
  #10
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveVonSmisk
Och det är du stolt över ditt jävla drägg? Du bidrar nog väldigt mycket till samhället kan jag tänka mig.

Stolt och stolt vet jag inte men det är en skön blandning , why so mad ?
Citera
2014-04-24, 12:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Stolt och stolt vet jag inte men det är en skön blandning , why so mad ?
Det är provocerande när folk uttalar sig lättvindigt om hur de har slagit på någon oskyldig stackare. Nästan så jag tror du hade förväntat dig ryggdunkar av folk i detta forum?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback