Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-23, 12:05
  #1
Medlem
Hej! Det är så här, jag är 18 år och rökte cannabis för två veckor sedan och sedan dess har jag varit helt konstig, börjar glömma saker, har svårt och uppfatta vissa saker, jävligt svårt och tänka helt enkelt, börjar liksom bli rädd för mig själv nu. Så frågan är, vet någon vad som har hänt? Det känns inte alls bra...
Citera
2014-04-23, 12:12
  #2
Medlem
kajsakavatts avatar
Psykos kanske? Cannabis är inte för alla, antingen slutar du röka zutt eller så väljer du fortsätta och ha kavr dem här känslorna
Citera
2014-04-23, 12:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakavatt
Psykos kanske? Cannabis är inte för alla, antingen slutar du röka zutt eller så väljer du fortsätta och ha kavr dem här känslorna

Rädd för det också, men när går pyskosen över?
Citera
2014-04-23, 12:16
  #4
Medlem
Jag är 21 år snart, har aldrig rökt cannabis eller hållit på med droger, hur kommer det sig att du har det? Hänger du med fel personer? Isåfall tipsar jag dig att sluta med det om du vill må bra.

För 18 år är alldeles för ung ålder för att börja må dåligt. Lyssna på din kropp, mår du inte bra så sluta med det.

Finns dom som aldrig tar sig ur det och då finns det bara en utväg....
Citera
2014-04-23, 12:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Jag är 21 år snart, har aldrig rökt cannabis eller hållit på med droger, hur kommer det sig att du har det? Hänger du med fel personer? Isåfall tipsar jag dig att sluta med det om du vill må bra.

För 18 år är alldeles för ung ålder för att börja må dåligt. Lyssna på din kropp, mår du inte bra så sluta med det.

Finns dom som aldrig tar sig ur det och då finns det bara en utväg....


Har slutat med det... ska aldrig mer röka, detta känns inte alls bra, som sagt det var över 2 veckor sedan snart jag rökte senast så, nån gång måste de ju ta slut...
Citera
2014-04-23, 18:33
  #6
Medlem
Drick mycket vatten,få THC:t att gå ur kroppen snabbare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback