• 1
  • 2
2014-04-23, 12:21
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVGASBARN
Det är nog det folk förstår, och därför avråder de dig från sms-lån då det kommer göra saken värre.

Så tänker nog de flesta.

Men... Är det inte bara att testa alla sms-lån du hittar tills det går igenom? Och går inget igenom får du väl försöka hitta någon som lånar ut pengar svart, med risk för att mista en lem eller två om du inte betalar tillbaka i tid.

Om man ansoker om massa lan far man aven massa kreditprovningar pa sig vilket i sig ar javligt daligt. I allmanhet ar det meningslost att testa en till ansokan om man redan fatt ett eller tva avslag.
Citera
2014-04-23, 12:29
Medlem
Gör som Romerna!
Sätt dig utanför ICA med en pappmugg.
Citera
2014-04-23, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Om man ansoker om massa lan far man aven massa kreditprovningar pa sig vilket i sig ar javligt daligt. I allmanhet ar det meningslost att testa en till ansokan om man redan fatt ett eller tva avslag.
Jo, men TS verkar ju skita i vad som är jävligt dåligt eller inte
Citera
2014-04-23, 13:05
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVGASBARN
Jo, men TS verkar ju skita i vad som är jävligt dåligt eller inte

Jo det ar val sa.
Citera
2014-04-25, 06:55
Medlem
fjungen33s avatar
Är väl bara kolla runt på nätet/tidningar finns massa erbjudanden om snabb och dyra lån. En fråga dock, om du nu inte har 2000 kr idag och tar sms-lån och knappt har råd med mat varje månad. Hur kommer du då ha 2500 kr nästa mån då lånet ska tillbaka?
Citera
2014-04-27, 03:05
Bannlyst
börja gå på lektionerna i svenska åtminstone.
Citera
2014-04-27, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyldran0
Era odugliga muppar..

Jag fick mina betalningsanmärkningar när jag var 16 år.
Så det sitter kvar tills du betalat skiten.

Om du nu har annan erfarenhet, så kanske någon nära betalat skiten åt dig. Men så är det ej i mitt fall.
Har bara min mamma. Ingen annan. Vi har knappt 2000kr över. Måste hålla hela månaden med mat, mjölk osv. Ni måste förstå att det finns folk och familjer som har det riktigt dåligt, eller förstår ni inte det?

Ni kan tro hur mycket ni vill att alla i sverige har det bra, men det är så fel. De flesta har det riktigt dåligt ställt och har knappt mat så det räcker hela månaden.

Hur mycket ni än säger att smslån o skit inte är bra. Så behöver jag ta 1 lån och det är det ända.
Sen bryr jag mig inte. Har haft det såhär hela mitt liv. Och jag kommer kunna betala tillbaka smslåns skiten tillslut ändå.

undrar vem som är oduglig ja
Citera
2014-06-07, 23:58
Bannlyst
Onea kan du ju låna 2000 kr.

Lånar du 2000 kr och betalar tillbaka om 1 månad kostar lånet endast 138 kr.
blir lite dyrare ju längre du vill ha i tid att betala tillbaka så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in