Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-22, 18:16
  #1
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Jobbar eftermiddag idag men ska byta till förmiddag i morgon. Måste jag vara kvar till 10 idag eller kan jag dra utan att bli klassad som lat eller vad de nu tänker? Vi är ändå en för mycket idag. Kl 10 sover jag annars om jag ska upp.
Citera
2014-04-22, 18:18
  #2
Medlem
Cubicles avatar
Fråga din chef? Hur ska vi veta menar du?
Citera
2014-04-22, 18:23
  #3
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle
Fråga din chef? Hur ska vi veta menar du?


Han är inte här. Tänkte om det är dålig stil att dra tidigare, har ingen längre arbetserfarenhet så jag vet inte
Citera
2014-04-22, 18:29
  #4
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Jobbar eftermiddag idag men ska byta till förmiddag i morgon. Måste jag vara kvar till 10 idag eller kan jag dra utan att bli klassad som lat eller vad de nu tänker? Vi är ändå en för mycket idag. Kl 10 sover jag annars om jag ska upp.

Ja, det är lugnt. Snackade med din chef förut och han sa att det var okej.

Om du har bytt ut ditt eftermiddagspass till morgonpass imorgon och att ni även är överbemannade är det väl okej? Kolla med dina kollegor?
Citera
2014-04-22, 18:29
  #5
Medlem
FDYs avatar
Med den informationen som du har givit oss kan vi omöjligt veta svaret på din fråga bättre än du själv, men rent generellt så tycker jag inte att det låter bra att dra tidigare från arbetet om du får betalt för att vara där.
Citera
2014-04-22, 18:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Han är inte här. Tänkte om det är dålig stil att dra tidigare, har ingen längre arbetserfarenhet så jag vet inte


Vad du än gör stanna kvar där du är nu !! Man lämnar aldrig sin position förens din befälhavare ger dig tillåtelse!.

Vem fan bryr sig om du ska jobba förmiddag imorgon, vill du ha kvar jobbet så jobbar du klart ditt shift och sen jobbar förmiddag imorgon, punkt slut.
Citera
2014-04-22, 18:54
  #7
Medlem
Ratis avatar
Drar du tidigare idag så lär du inte behöva åka till jobbet imorgon.
Bra va!
Citera
2014-04-22, 18:56
  #8
Medlem
fyfan aså detta måste du lära dig, du kan inte bara sluta för dagen för att du jobbar morgon imorgon! du måste vara stark
Citera
2014-04-22, 19:05
  #9
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Text

Missuppfattade TS. Stanna kvar!
Citera
2014-04-22, 19:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Missuppfattade TS. Stanna kvar!

haha smart råd, annars hade vi haft en till bidragstagare som sitter och surfar hos arbetsförmedlingen
Citera
2014-04-22, 19:53
  #11
Medlem
Tjockstarks avatar
Alltså haha vafan....
Citera
2014-04-22, 20:36
  #12
Medlem
Adam211s avatar
Nej, du kan inte dra tidigare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback