Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-22, 17:24
  #1
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
vilket är bäst för att sommna? vilket ger behagliast kännsla? jag har fått immovane utskrivet men inte flunitrazepam, är det bättre?
Citera
2014-04-22, 17:35
  #2
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag föredrar faktiskt Zopiklon framför Flunitrazepam. Tycker de fungerar bättre. Men Flunitrazepam är ju i allmänhet sett som mycket starkare.
Citera
2014-04-22, 17:36
  #3
Medlem
mrdrutts avatar
Håll dig till Imovane och försök att inte ta det varje kväll. Betydligt mindre risk att hamna i ett svårare missbruk. Flunitrazepam, rohypnol, skrivs väl knappast ut längre i allmänhet. Imovane är kortverkande och du vaknar pigg och kan tex köra bil utan problem. Får du det utskrivet så var nöjd med det
Citera
2014-04-22, 17:52
  #4
Medlem
RapLifes avatar
Bäst att somna på:
Flunitrazepam 100%
Skönast känsla:
Flunitrazepam 100%

Men lycka till att få dom utskrivna!
Citera
2014-04-22, 18:12
  #5
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Bäst att somna på:
Flunitrazepam 100%
Skönast känsla:
Flunitrazepam 100%

Men lycka till att få dom utskrivna!

Hehe inte bara somnar man på flunitrazepam, jag tappar motoriken helt och kan inte gå på morgonen efter - fått rulla på golvet de 2 gånger jag testat
Citera
2014-04-27, 01:56
  #6
Medlem
Jag har båda flunisar 1mg och imovane 7.5 mg och jag tycker fm1 slår imo med hästlängder. Men som sagt lite svåra att få ut. Jag har 15mg imo som jag kan ta en till om jag behöver enligt läkaren eller 1mg flun. Men har tagit över 2 år innan jag fick läkaren att skriva ut flunis....
Dock fint att kika apoteket och se
Oxycontin 10mg 98st 40mg om dan
Imovane 7.5mg 100st 15mg +7.5mg vid behov till natt
Flunitrazepam 1mg 20st 1mg till natt

__________________
Senast redigerad av Oxy-Imo-Medi 2014-04-27 kl. 01:59.
Citera
2014-05-02, 00:42
  #7
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Hehe inte bara somnar man på flunitrazepam, jag tappar motoriken helt och kan inte gå på morgonen efter - fått rulla på golvet de 2 gånger jag testat
Ännu ett plus för flunisar då
Citera
2014-05-02, 01:53
  #8
Medlem
Psychoramas avatar
Zopiklon är mer en ren sömnmedicin, dock fungerar den generellt bra mot ångest också. Flunitrazepam brukar vara den man får sist pga att den är bland de starkaste bensodiazepinerna i sortimentet. Ska ju vara väldigt effektivt mot ångest och sömnproblem. Länge halveringstid också. Tror det är en smaksak. Prova båda? Finns även temazepam eller midazolam som är väldigt starka.

Mvh
Citera
2014-05-02, 12:31
  #9
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Flunitra såklart, nu när sommaren är på väg så får du inte missa att ta flunitrazepam och bada. Helt underbart att glida runt på rygg och hålla sig flytande och låta solen stråla på dig. Ta ett par stycken så börjar du tappa uppfattningen om var du slutar och vattnet börjar, nästan som på dissociativer.
Det gäller ju då om du bara vill ha en behaglig känsla, somnar du så är det inte så bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback