Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-22, 09:18
  #1
Medlem
Som titeln lyder, vilka droger ska ni rejva på i sommar? Svamp, LSD, Ecstasy? Eller kör ni på nån skoj kombination eller RC?

För egen del kör jag nog Candyflip all the way
Citera
2014-04-22, 10:12
  #2
Medlem
Dckheads avatar
Funderar på att köra en blandning av ketamin (IV) och heroin (IV) och toppa skiten med kola när jag känner att jag vill se personen framför mig som jag "dansar" med.

Har aldrig varit mycket av en raveare - Men gillar att vara hög på rave och ligga på golvet typ. Aldrig testat ketamin och heroin tidigare men har erfarenhet från ett par års boffande av bensin och diverse lösningsmedel, särskilt Lim har jag kört på sen tidig ålder. Vet inte om det passar på Rave dock.
Citera
2014-04-22, 13:16
  #3
Medlem
Drinkycrows avatar
Svamp, lsd och md antar jag. SKa på Boom i Portugal och kommer väl knarka järnet där.
Citera
2014-04-22, 14:02
  #4
Medlem
ElijahMuhammads avatar
Ahh! Jag ska uppnå extas flertalet gånger på tunga spelningar i sommar. Hoppas att jag kommer ner till SunCé beat i Kroatien; bättre techno, house och livespelningar hittas inte i Europa.

Så svaret blir såklart: Ecstasy!! Mitt kontrollbehov sätter stopp för trippar, jag är både för gammal och för feg för att börja utforska RC-världen och kokainet har jag lekt klart med efter många år. Finns dock inget bättre än årets första knapp nån gång i Juni (tar det bara under sommaren) - kommer fan rulla tills jag dör.
Citera
2014-04-22, 14:18
  #5
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
Kör en "Hippie flip"!
dvs E och svamp
Citera
2014-04-22, 19:39
  #6
Medlem
LeadFrees avatar
Ska på 3st festivaler, varav en nere i Holland. Tanken är nu att knapra lite E nere i Holland, sen lär det väl bli syra och/eller svamp hemma i Sverige. Kul att sommaren börjar ta lite fart och festivalerna börjar närma sig!
Citera
2014-04-22, 19:51
  #7
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dckhead
Funderar på att köra en blandning av ketamin (IV) och heroin (IV) och toppa skiten med kola när jag känner att jag vill se personen framför mig som jag "dansar" med.

Har aldrig varit mycket av en raveare - Men gillar att vara hög på rave och ligga på golvet typ. Aldrig testat ketamin och heroin tidigare men har erfarenhet från ett par års boffande av bensin och diverse lösningsmedel, särskilt Lim har jag kört på sen tidig ålder. Vet inte om det passar på Rave dock.
Heroin på rave är nog inte någon smart idé
Citera
2014-04-23, 00:20
  #8
Medlem
PermanentNojjas avatar
Ecstasy ett par gånger, syra när det känns "rätt". Annars håller jag mig till alkohol och cannabis, eventuellt med lite tjack om jag känner att kroppen inte orkar framåt småtimmarna.
Citera
2014-04-27, 02:06
  #9
Medlem
Utöver MD och E så skall det tamejfan bli en del ketamin! Underbar känsla att dansa på de där
Citera
2014-04-27, 02:19
  #10
Medlem
FashionMonsters avatar
Blir nog lugnt på festivalen, nån enstaka E och gräs på sin höjd.
Planerar ett privat party i skogen o i tankarna har jag syra och ev. MDMA.... o massa braj.
Citera
2014-04-27, 08:44
  #11
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Moppe, lim å aceton, håller mig från skolan!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback