Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-22, 17:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Låter som något du har hittat på om jag ska vara ärlig . Jag äter alltid under ruset och aldrig märkt någon nämnvärd skillnad.
Om jag äter under ett svamp/meskalinrus så dämpas trippen för mig. Jag har för mig att socker/fruktsocker dämpar ruset. Men med LSD händer det typ inget om jag äter.

Jag slänger alltid i mig socker och mat när jag vill bli normal igen. Men under peaken så händer det nog inte så mycket skulle jag tro. Men när ruset börjar avta så funkar det ganska bra enligt mig. Men jag får nog ta och utforska det där lite mer..
Citera
2014-04-22, 17:53
  #26
Medlem
Diamondgrits avatar
Jag har hört att det går över om man väntar.
Citera
2014-04-22, 18:15
  #27
Medlem
orrecrists avatar
Terence Mckenna påstod sig kommunicera med svamparna, så man borde helt enkelt bara be den lägga av..? Kanske svårare på syra då de inte är något levande i den bemärkelsen.

De ena behöver inte utesluta de andra. Offtropic.

Edit: Benso är de enda jag slänger i mig när jag verkligen vill avbryta något.
Citera
2014-04-22, 19:01
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Ja jätte smart tips, eller så blir han skjuten i huvudet men tanke på den samling skjutglada mongolider som utgör sveriges poliskår.

Ja men det är bra. Blir man skjuten så börjar kroppen pumpa adrenalin, och det hämmar snedtrippen
Citera
2014-04-22, 20:47
  #29
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leinad91
Ja men det är bra. Blir man skjuten så börjar kroppen pumpa adrenalin, och det hämmar snedtrippen

Ja förfan riktiga adrenalinjunkies håller inte på fallskärmar och skit nej riktiga adrenalin junkies kastar i sig stora mängder syra och ringer bengen och viftar med kniv och hoppas på några i kulor i benen i bästafall.
Citera
2014-04-22, 22:30
  #30
Medlem
ploppcapas avatar
Stora mängder C-vitamin och redbull är bra om man vill lugna ner svampen, dock aldrig testat själv.. Fastnade i sjuka loopar en gång på cubensis. Tog då fram ett glas vatten med 2 brustabletter C-vitamin. Men något i mig sa att detta var det värsta jag kunde göra så det blev inget haha..

Annars vet jag att Valium fungerar för att avbryta en LSD tripp. Tog 60mg och ruset försvann helt efter 30 min.
Citera
2014-04-22, 23:26
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ploppcapa
Stora mängder C-vitamin och redbull är bra om man vill lugna ner svampen, dock aldrig testat själv.. Fastnade i sjuka loopar en gång på cubensis. Tog då fram ett glas vatten med 2 brustabletter C-vitamin. Men något i mig sa att detta var det värsta jag kunde göra så det blev inget haha..

Annars vet jag att Valium fungerar för att avbryta en LSD tripp. Tog 60mg och ruset försvann helt efter 30 min.


Denna ihärdiga myt om att c-vitamin ska döda en tripp, vet att det t.o.m. stått på olika headshops hemsidor som tips om man snear. Självklart är det mycket placebo, tror man på något tillräckligt mycket som att äta tex. myrgift så hjälper oftast det. Nu rekommenderar jag ingen att just förtära myrgift men det kan funka.

Ot. benzo är det bästa, helst i större mängder. Men som sagt så dödar det inte trippen utan ångest osv. släpper och därmed så blir trippen mer behaglig. Haldol samt andra antipsykotiska tabz funkar också.
__________________
Senast redigerad av highfligh 2014-04-22 kl. 23:29.
Citera
2014-04-26, 20:48
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalvit
Xanor, högre doser Stesolid, all benso lindrar nog trippen. Z-analoger som imovane också vad jag har hört.
Vill inte skrämma dig. Men tog LSD för många år sedan. Första gng helt ok 2a o 3e oxå. Men 4 e gng fick jag snetändning o den satt i några vek till o från, så fort jag trodde nu är den ur kroppen så rann svart olja mot mig!! O jag sprang.....inget att leka med. [12148]
Citera
2014-04-27, 01:59
  #33
Medlem
Jag har hört att ketamin hjälper
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback