Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-21, 19:16
  #1
Medlem
Som topic lyder.

Vart gjorde ni den?
Vad kostade den?
Har tonårs gyno som jag mår dåligt över.

Det går bra att PM a mig om ni vill vara diskreta
Citera
2014-04-21, 20:39
  #2
Medlem
Hade ensidig, höger.
Betalade inget mer än de typ 300 när man fick kollat det på vårdcentralen.
Dock hade jag ont av min, rätt mycket vävnad som var hård och ömmade rätt bra.
Citera
2014-04-21, 20:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirMacke
Hade ensidig, höger.
Betalade inget mer än de typ 300 när man fick kollat det på vårdcentralen.
Dock hade jag ont av min, rätt mycket vävnad som var hård och ömmade rätt bra.

Tack..
Nån som gjort hos en plastikkirurg??
Citera
2014-04-22, 00:40
  #4
Medlem
Rolex.s avatar
privat klinik i stan
30000

Operarade mig för gynekomasti för 5 dagar sen. Är så nöjd, självförtroende steg från 0 till 100% Ska du operera dig så gör det med smartlipo. Andra sätt kommer du få massa fula ärr. Mitt ärr som jag fick är 3mm per bröst. Punga ut cash bara istället för o försöka få det genom landstinget osv
__________________
Senast redigerad av Rolex. 2014-04-22 kl. 00:43.
Citera
2014-04-23, 12:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolex.
privat klinik i stan
30000

Operarade mig för gynekomasti för 5 dagar sen. Är så nöjd, självförtroende steg från 0 till 100% Ska du operera dig så gör det med smartlipo. Andra sätt kommer du få massa fula ärr. Mitt ärr som jag fick är 3mm per bröst. Punga ut cash bara istället för o försöka få det genom landstinget osv

Smartlipo?

Håller med, har man cash borde man nog satsa på någon privatklinik. Var opererades du? Ska nog fan ta tag i det nu!
Citera
2014-05-02, 10:02
  #6
Medlem
TheShapes avatar
Beroende på var i landet du bor, så kostar kliniker olika. Att gå genom landstinget är i princip att glömma, då du måste i princip ha fysiska besvär för att få det betalt (dvs. rygg- eller ledvärk), och väntetiden kan vara flera år om processen blir krånglig. En nära vän opererade sig, och betalade kring 20 000kr (betydligt billigare om man skippar narkos, vilket inte är nödvändigt för ett så pass litet ingrepp).

Han verkar vara nöjd iallafall. Sen att han fortfarande är lite småfet och har "chipstuttar" verkar inte bekymra honom allt för mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback