Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-21, 18:11
  #1
Awaiting Email Confirmation
Jag testade idag för första gången detta Hällde i mig en halv liter grape juice innan ja tog 30 mg stesolid och helvete vilken ångest ja fick av denna blandningen , min ångest blev värre och pulsen gick upp i säkert 200 så vad är det i grape som gör att pulsen ökar så här ? Aldrig varit med om detta innan och kommer inta ta Grape blandat med benzo igen ,
Citera
2014-04-21, 18:12
  #2
Medlem
Creepy24s avatar
Jag fick samma på denna blandningen aldrig mer nåt är det väl i grape och benso som sätter igång pulsen på något konstigt vänster ja fick enbart obehagskänslor
Citera
2014-04-21, 19:36
  #3
Medlem
masterior26s avatar
Jag har aldrig råkat ut för det du säger men grape har aldrig get mig bättre effekt som många säger att det ska göra, så enligt mig är det rena skiten att dricka grape innan man tar benso.
Citera
2014-04-21, 20:21
  #4
Medlem
Vad som sägs om Imovane,inte riktig benso jag vet.


"Grapefrukt och grapefruktjuicer i kombination med Imovane minskar kroppens förmåga att göra sig av med det verksamma ämnet zopiklon. Du bör därför undvika att äta grapefrukt eller dricka grapefruktjuice under behandlingen med Imovane, eftersom kombinationen kan leda till att du får en kraftigare effekt av medicinen.Det ökar också risken för biverkningar."
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback