Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-20, 21:21
  #1
Medlem
Tjena, ska ha pisseprov om 20dagar och eftersom man hör allt ifrån att de kan ta från några dagar upp till så mycket som 60dagar så behöver jag få klarhet ifrån personer som är insatta inom ämnet. Hinner jag bli GARANTERAT ren? Eller är det värt att skjuta upp det en vecka?
Har varit ren i 10dagar nu och har som sagt ytterligare 20 på mig.
Har rökt varje helg i runt 4månader innan detta och brukar dela en 5:a me en kompis.
Väger 65kg, är 180 och är 18 år

Ber om ursäkt för överdriven nojighet då det finns flera trådar men detta är otroligt viktigt och blir relegerad om jag torskar på detta.

Tack på förhand
Citera
2014-04-20, 21:26
  #2
Medlem
Rolex.s avatar
oroa dig inte. på riktigt. 20 dagar kvar. 10 dagar drogfri, 65 kg väger du. Köp C-vitaminer i ica. drick 3 tabletter varanan timme så är det klart. vill du vara extra säker, spring svettas / bastu eller knulla din mamma svårare än så är det inte
Citera
2014-04-20, 21:28
  #3
Medlem
Wa-do-Themss avatar
beställ pissprov och kolla dagen innan pissa första delen i toaletten, sen i koppen och den sista ner i toaletten. Drick mycket vatten innan och pissa så många gånger som helst innan du ska ta provet.
Citera
2014-04-20, 21:29
  #4
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Varje dag i fyra månader kan sitta i längre. Pissar du rent har du tur.
Citera
2014-04-20, 21:33
  #5
Medlem
Wa-do-Themss avatar
be polaren pissa i en ballong !
Citera
2014-04-20, 21:35
  #6
Medlem
3-negrer-med-kedja: *varje helg

Rolex: tackar, skönt att höra

Wa-do thems: kan man köpa dessa i affär någonstans?
Citera
2014-04-20, 21:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonChu
Tjena, ska ha pisseprov om 20dagar och eftersom man hör allt ifrån att de kan ta från några dagar upp till så mycket som 60dagar så behöver jag få klarhet ifrån personer som är insatta inom ämnet. Hinner jag bli GARANTERAT ren? Eller är det värt att skjuta upp det en vecka?
Har varit ren i 10dagar nu och har som sagt ytterligare 20 på mig.
Har rökt varje helg i runt 4månader innan detta och brukar dela en 5:a me en kompis.
Väger 65kg, är 180 och är 18 år

Ber om ursäkt för överdriven nojighet då det finns flera trådar men detta är otroligt viktigt och blir relegerad om jag torskar på detta.

Tack på förhand


Haha det blir torsk!
Citera
2014-04-20, 21:40
  #8
Medlem
Det beror på vilken benzo också... Vissa sitter länge (ex stesolid) och vissa försvinner på några dagar (ex xanor)
Citera
2014-04-20, 21:59
  #9
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wa-do-Thems
beställ pissprov och kolla dagen innan pissa första delen i toaletten, sen i koppen och den sista ner i toaletten. Drick mycket vatten innan och pissa så många gånger som helst innan du ska ta provet.
vad är bäst egentligen? att dricka som fan flera dagar innan eller att dricka som fan précis innan?
tanker att om man inte dricker som fan flera dagar innan kanske det koncentreras mer och man pissar ut mer då. Sen när det kanske är 2-3 dagar kvar så häver man I sig? funkar det tro?
Citera
2014-04-20, 22:11
  #10
Medlem
Wa-do-Themss avatar
Blir nog ingen skillnad om du dricker som fan 2 veckor innan jämfört med att dricka som fan 4 timmar innan. Tänk bara på att ta c-vitamin innan så att pisset inte ser utom som vanlig vatten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback