Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-24, 23:38
  #25
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Haha en tråd om kärlekskoden, innan jag ORKAR läsa så ska jag bara köra lite kärlekskoden style och skriva av mig:

1. I introt visar dom lite politik (visst, Sverige världens politiska folk? vad det nu har med kärlek att göra).

2. Massa uthängningar gång på gång.

3. Säger dom verkligen att dom är rikisar?

Är DET vetenskap på kärlek? Haha, bra intryck!
Citera
2014-04-24, 23:50
  #26
Avstängd
pikespeak11s avatar
svammel... utseende och kropp gäller till 99.1 procent. God personlighet/människa gäller till 0.9 procent.
Vi är primater.
Citera
2014-04-24, 23:53
  #27
Medlem
Engelskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikespeak11
svammel... utseende och kropp gäller till 99.1 procent. God personlighet/människa gäller till 0.9 procent.
Vi är primater.

Ännu mer svammel... all världens materias rörelse sedan Big Bang gäller till 100%.
Vi är atomer.
Citera
2014-04-25, 00:59
  #28
Medlem
Turbomachines avatar
Svt skall köra ett liknande program nästa år som kommer att heta "Den Rätta" som de nu söker deltagare till.
Citera
2014-04-25, 02:30
  #29
Medlem
twoeggss avatar
Programmet exemplifierar exakt varför man inte vill leta efter kärlek. Nervöst, utstuderat och skitnödigt. Bara jag som inte vill bli förälskad i någon som ytligt sätt försöker vara perfekt? Vem riktar sig programmet till undrar jag? Vetenskap i all ära. Men det är ju inte precis något vetenskapligt i programmet som man höjer på ögonbrynen till. Nä detta var förutsägbart och tråkigt. Enda positiva är att det verkar vara vanlig människor med i programmet, då det lika gärna hade lika gärna kunnat vara skådespelare.
Citera
2014-04-25, 09:37
  #30
Medlem
talgoxens avatar
En grej som jag tycker var intressant var det där plumpa tafsandet på Staffan som tjejen som vann omgången gjorde. Hon tog honom på benet m.m.

Hade ansetts som helt galet om Gretas vinnare gjorde samma sak på henne.
Citera
2014-04-25, 14:31
  #31
Medlem
paperboy85s avatar
Kul och intressant vinkling på denna genren.

Men det känns som att deltagarna kan påverka resultaten för mycket. Ta rullbanden t.ex, dels blir gångstilen mer forcerad på ett rullband dels tänker deltagarna mer på hur de går när de vet vad undersökningen är ute efter och säkert spänner sig eller rör på armarna onaturligt.
Vidare verkar det märkligt att de kunde känna så många positiva dofter av att lukta på en tröja någon har burit i tre dagar.. men underhållande var det i alla fall.

Mannen med halvskägget var besviken över att han inte rankades i topp på något av testerna, kanske mest i det sista testet (om utseendet), men han måste förstå att det är klart begränsat med kvinnor som tilltalas av hans extrema hipster-stil.
Citera
2014-04-25, 16:15
  #32
Medlem
Eklund1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Kul och intressant vinkling på denna genren.

Men det känns som att deltagarna kan påverka resultaten för mycket. Ta rullbanden t.ex, dels blir gångstilen mer forcerad på ett rullband dels tänker deltagarna mer på hur de går när de vet vad undersökningen är ute efter och säkert spänner sig eller rör på armarna onaturligt.
Vidare verkar det märkligt att de kunde känna så många positiva dofter av att lukta på en tröja någon har burit i tre dagar.. men underhållande var det i alla fall.

Mannen med halvskägget var besviken över att han inte rankades i topp på något av testerna, kanske mest i det sista testet (om utseendet), men han måste förstå att det är klart begränsat med kvinnor som tilltalas av hans extrema hipster-stil.

Jag tror doftgrejen funkar ganska bra faktiskt. Dock så avger folk nog ganska olika mycket doft. De hade ju faktiskt på sig t-shirtsen tre nätter om jag minns rätt.
Citera
2014-04-25, 16:52
  #33
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Kul och intressant vinkling på denna genren.

Men det känns som att deltagarna kan påverka resultaten för mycket. Ta rullbanden t.ex, dels blir gångstilen mer forcerad på ett rullband dels tänker deltagarna mer på hur de går när de vet vad undersökningen är ute efter och säkert spänner sig eller rör på armarna onaturligt.
Vidare verkar det märkligt att de kunde känna så många positiva dofter av att lukta på en tröja någon har burit i tre dagar.. men underhållande var det i alla fall.

Mannen med halvskägget var besviken över att han inte rankades i topp på något av testerna, kanske mest i det sista testet (om utseendet), men han måste förstå att det är klart begränsat med kvinnor som tilltalas av hans extrema hipster-stil.
Dessutom är det en urvalsprocess framförallt från programmet, som tagit med deltagare utan de sökandes samtycke, så därför kunde det ha varit så att ingen av deltagarnas tröjor hade doftat gått eller att ingen hade nått upp till kraven på de andra testerna.
Citera
2014-04-25, 22:50
  #34
Medlem
Intressant program, kommer lätt se resten av serien. Tror att det kan vara ganska givande
Citera
2014-04-26, 00:28
  #35
Medlem
rihannas avatar
Gretas killar såg bra ut, de flesta över medel, utseendemässigt kan hon finna en jämlike.

Men han gutten (kommer ej ihåg hans namn) är i mitt tycke en stark 7 på en utseendeskala från 1-10. Ingen av tjejerna var ens en 5:a.
Citera
2014-04-26, 01:09
  #36
Medlem
karbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eklund1989
Jag tror doftgrejen funkar ganska bra faktiskt. Dock så avger folk nog ganska olika mycket doft. De hade ju faktiskt på sig t-shirtsen tre nätter om jag minns rätt.

Ja tre dagar hade sovit i tröjan utan att använda parfym eller deodorant.
Kan nog bli en rätt avslöjande doft på den tiden..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback