Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-19, 19:59
  #1
Medlem
Akratess avatar
Tjena, tog i November extremt mycket MDMA och började nu i efterhand tänka efter
på om jag kunde ha dött av detta.
Eftersom det har gått så pass långt är jag självklart inte orolig, vill bara få reda på om detta var farligt eller kanske t.o.m livshotande.

Kille, 21 år, 65kg

Tog på ca 2 veckor tog jag 15 st E (180mg MDMA x15), tog det 3 gånger, dvs 5 st per gång.

Slängde även en kväll i mig (vad jag kommer ihåg) 5 lappar 1000µg nBOME.
Jag var så pass väck att jag bara kommer ihåg små bitar av trippen, polaren trodde att jag skulle döda honom p.g.a att jag var så fruktansvärt spänd.

Sen på det tog jag 1,5-2g Kokain under några dagar, en dag blandade jag 0,5g Kokain med 5 st E.

Jag känner fortfarande att jag inte är återställd, har svårt för att uppskatta livet som jag gjorde förr
och allt känns helt meningslöst att göra.

Äter sen innan 350mg Lamictal, 50mg Seroquel och 45mg Mirtazapin p.g.a Bipolaritet typ 1.

Har inte kännt någon direkt förändring i mitt humör förutom att jag inte ens känner av när jag är deprimerad längre, känner endast av förändring i humöret när jag blir manisk.
Då är allt jätte roligt och är alltid överdrivet glad och "medel" hyper.

Visste inte vilken tråd jag skulle posta i, men lade den här eftersom både MDMA och nBOME klassas som psykedeliska.

Tack på förhand.
__________________
Senast redigerad av Akrates 2014-04-19 kl. 20:04.
Citera
2014-04-19, 20:06
  #2
Medlem
uh-huhs avatar
Du hade behövt 5200mg för att dö
LD50 MDMA - 80mg
Citera
2014-04-19, 20:08
  #3
Medlem
orrecrists avatar
Du "äter sedan innan" skriver du? Du har inte tänkt på om dina problem är något som ligger längre tillbaka i tiden än just din experiment på dessa monsterdoser?

Varför du väljer att peta i dig 5 E kan jag inte begripa, de brukar ju få hjärnan att svaja ett par veckor efteråt.. hm. Du var alltså "fullproppad" med medicin också när du reva loss?

Edit: Tiden läker nästan alla sår, ge de tid & försök i största möjliga mån dra ner på medicinen.
Citera
2014-04-19, 20:16
  #4
Medlem
Akratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Du "äter sedan innan" skriver du? Du har inte tänkt på om dina problem är något som ligger längre tillbaka i tiden än just din experiment på dessa monsterdoser?

Varför du väljer att peta i dig 5 E kan jag inte begripa, de brukar ju få hjärnan att svaja ett par veckor efteråt.. hm. Du var alltså "fullproppad" med medicin också när du reva loss?

Edit: Tiden läker nästan alla sår, ge de tid & försök i största möjliga mån dra ner på medicinen.

Klart jag har tänkt på det, och jag undrar själv varför i helvete jag tog så pass mycket.
Ja, jag har ätit de medicinerna i över 1 år dagligen.

Har pratat med min psykiatriker om att jag vill trappa ner medicinerna så att jag tillslut kan
gå livet utan att behöva ta mediciner för att hålla mig stabil.

Tack för svaret iaf, fick svar på det jag ville ha svar på!
Glad påsk!
Citera
2014-04-19, 21:29
  #5
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Klart jag har tänkt på det, och jag undrar själv varför i helvete jag tog så pass mycket.
Ja, jag har ätit de medicinerna i över 1 år dagligen.

Har pratat med min psykiatriker om att jag vill trappa ner medicinerna så att jag tillslut kan
gå livet utan att behöva ta mediciner för att hålla mig stabil.

Tack för svaret iaf, fick svar på det jag ville ha svar på!
Glad påsk!

Är oftast ingen moralförmedlare, har själv gjort sjuka drogutsvävningar.. Men de som inte dödar..

Vill bara påpeka att de finns andra vägar att gå i livet till lycka, utan att behöva proppa i sig syntetiska saker. -Just saying.

GLAD PÅSK!
Citera
2014-04-19, 22:12
  #6
Medlem
Sen finns det ju bättre saker att stoppa i kroppen än stimulanter som mdma och kokain för välmående. Visst mår man fint där uppe i hjärnkontoret men kroppen blir ju så stressad att den inte vet vart den ska ta vägen...
Citera
2014-04-21, 23:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Tjena, tog i November extremt mycket MDMA och började nu i efterhand tänka efter
på om jag kunde ha dött av detta.
Eftersom det har gått så pass långt är jag självklart inte orolig, vill bara få reda på om detta var farligt eller kanske t.o.m livshotande.

Kille, 21 år, 65kg

Tog på ca 2 veckor tog jag 15 st E (180mg MDMA x15), tog det 3 gånger, dvs 5 st per gång.

Slängde även en kväll i mig (vad jag kommer ihåg) 5 lappar 1000µg nBOME.
Jag var så pass väck att jag bara kommer ihåg små bitar av trippen, polaren trodde att jag skulle döda honom p.g.a att jag var så fruktansvärt spänd.

Sen på det tog jag 1,5-2g Kokain under några dagar, en dag blandade jag 0,5g Kokain med 5 st E.

Jag känner fortfarande att jag inte är återställd, har svårt för att uppskatta livet som jag gjorde förr
och allt känns helt meningslöst att göra.

Äter sen innan 350mg Lamictal, 50mg Seroquel och 45mg Mirtazapin p.g.a Bipolaritet typ 1.

Har inte kännt någon direkt förändring i mitt humör förutom att jag inte ens känner av när jag är deprimerad längre, känner endast av förändring i humöret när jag blir manisk.
Då är allt jätte roligt och är alltid överdrivet glad och "medel" hyper.

Visste inte vilken tråd jag skulle posta i, men lade den här eftersom både MDMA och nBOME klassas som psykedeliska.

Tack på förhand.


Skulle ge det minst 3-4 veckor innan du är som vanligt igen. Kokset gör varken hit eller dit men E-tabbarna kan ge den där trevliga tomheten efter.

nBOME vet jag inget om. Men de andra var "acceptabla" doser
Citera
2014-04-21, 23:18
  #8
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Du hade behövt 5200mg för att dö
LD50 MDMA - 80mg
Om TS hade varit en gnagare möjligtvis. LD50 för människor lär vara betydligt lägre, så sprid inga dumheter, tack!
Citera
2014-04-23, 01:36
  #9
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Om TS hade varit en gnagare möjligtvis. LD50 för människor lär vara betydligt lägre, så sprid inga dumheter, tack!

Plot twist: alla som käkat mer än en hel E dog, det var helt enkelt himmelriket dem fick besöka på riktigt under det såkallade "ruset". Strax därefter tyngde deras synder ner dem, följt av en tripp till helvetet där dem upplevde en "crash", med "instant sense of loss" och "depressiva tankar".

Resten är skärselden där man tvingas sitta vid en dator å läsa hemska sidor som flashback och aftonbladet, samt umgås med lätt förståndshandikappade människor som kallas "svenskar", "familj" och "vänner".

BTW Sjogras, du har rätt i att LD50 för människor förmodligen är mindre än så: en halv E räcker för att uppleva denna Dante-tripp jag just berättat om.

Till dig TS: Ja. Du kunde ha dött av det där. Skrämmande tanke.
__________________
Senast redigerad av CamCameo 2014-04-23 kl. 01:46.
Citera
2014-04-23, 08:03
  #10
Medlem
LeadFrees avatar
Som många andra redan sagt, lägg knarket på hyllan en tid framöver och du kommer sakta men säkert börja må som en människa igen.
Hoppas du nu också lär dig att MDMA är riktigt råttgift om man inte tar det försiktigt doseringar och doseringstillfällen.
Citera
2014-04-23, 08:53
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Klart jag har tänkt på det, och jag undrar själv varför i helvete jag tog så pass mycket.
Ja, jag har ätit de medicinerna i över 1 år dagligen.

Har pratat med min psykiatriker om att jag vill trappa ner medicinerna så att jag tillslut kan
gå livet utan att behöva ta mediciner för att hålla mig stabil.

Tack för svaret iaf, fick svar på det jag ville ha svar på!
Glad påsk!

Hör inte det till diagnosen, att göra saker utan att tänka på följderna?
Citera
2014-04-23, 17:59
  #12
Medlem
Thubbes avatar
5 lappar 1000µg nBOME är ensamt tillräckligt för att döda en person.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback