Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-19, 19:13
  #1
Medlem
http://ttela.se/nyheter/lillaedet/1....ellt-ofredande

Citat:

"En man född -76 sitter gripen för misstänkt sexuellt ofredande.

Vid två-tiden på lördagseftermiddagen i Lilla Edet ska vittnen ha sett en man sitta utomhus och onanera samtidigt som han tittar på två flickor i 15-års åldern som ligger och solar på en terrass i närheten..."

Vem vet nåt??
Citera
2014-04-19, 19:17
  #2
Medlem
The Crashs avatar
Tycker det hela verkar ganska överdrivet. Kunde dom inte ta det som en komplimang?
Citera
2014-04-19, 19:26
  #3
Medlem
anitramanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tycker det hela verkar ganska överdrivet. Kunde dom inte ta det som en komplimang?
Varför skulle man göra det
Citera
2014-04-19, 19:37
  #4
Medlem
rockandrollas avatar
Och han rynkade ju bara? Hade en kärring onanerat åt 15st 15åriga killar på stranden hade resulterat i ett skratt och inget mer. #itrygghetsnarkomamerneraslandäralltfarligt
Citera
2014-04-19, 20:10
  #5
Medlem
Neltets avatar
pinsamt för honom..
Citera
2014-04-19, 20:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Och han rynkade ju bara? Hade en kärring onanerat åt 15st 15åriga killar på stranden hade resulterat i ett skratt och inget mer. #itrygghetsnarkomamerneraslandäralltfarligt

Jojo, men det handlar väl om att det finns en historia av kvinnor som blivit påtvingade sexuella handlingar/våldtäkter osv, så även detta ses på med stort allvar. Eftersom de på många sätt är/upplevs vara det svagare könet så ses ju allt dylikt som en slags förnedring.
Jag hade ju också bara garvat om nån kärring onanerade åt mig liksom. Hehe. Hade fan blivit glad om nån tyckte jag var så snygg hahaha.
Citera
2014-04-19, 20:37
  #7
Avstängd
Kan se det framför mig dom två tonåringarna får nyst om peddot och för att kåta upp honom extra mycket så onanerar dom tillbaka enbart för att boosta upp stämningen. Hehe nåväl han gjorde väl det alla tänker på enbart han gjorde det offentligt
Citera
2014-04-19, 20:48
  #8
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tycker det hela verkar ganska överdrivet. Kunde dom inte ta det som en komplimang?

Hade du också tagit det som en komplimang om en äldre herre låg och onanerade samtidigt som han spanade in dig?

Det kan inte ha varit så härligt för dom två tjejerna. Verkar för övrigt som att onanerande personer på allmänna platser har blivit allt vanligare på senaste tiden. Verkar inte finnas något straff för svinen heller eftersom dom blir utsläppta dagen efter varje gång.
Citera
2014-04-19, 21:06
  #9
Medlem
DrBrasas avatar
Han lär ju inte ha lidit brist på toalettpapper efteråt i alla fall.

Lilla Edet har för övrigt en lång historia av kultur, tex den här legendariska musikvideon.
Citera
2014-04-19, 21:07
  #10
Medlem
Studsbolls avatar
Det aktuella brottet är typiskt för Lilla Edet. Stället förefaller vara en magnet för pundare och svagbegåvade. Dessbättre är GM just en sådan individ som är ganska enkel att ringa in då det avgjort är en lokal förmåga och att brottets natur gör att GM drivs att upprepa beteendet. Trist dock att straffvärdet för brottet är så lågt.
Citera
2014-04-19, 21:13
  #11
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate-Killen
Jojo, men det handlar väl om att det finns en historia av kvinnor som blivit påtvingade sexuella handlingar/våldtäkter osv, så även detta ses på med stort allvar. Eftersom de på många sätt är/upplevs vara det svagare könet så ses ju allt dylikt som en slags förnedring.
Jag hade ju också bara garvat om nån kärring onanerade åt mig liksom. Hehe. Hade fan blivit glad om nån tyckte jag var så snygg hahaha.
Hehe ja lite smickrad hade man allt blivit
Kan ju inte varje jättevanligt att en person lyckas våldta 15st ala "ford-modellen" heller, vore ju en "imponerande" bedrift
__________________
Senast redigerad av rockandrolla 2014-04-19 kl. 21:15.
Citera
2014-04-19, 21:17
  #12
Medlem
Europes avatar
I det här fallet vore det faktiskt lite intressant att få veta om mannen satt på sin tomt, om tomten i så fall hade full insyn, eller om den var omgärdad på något sätt, samt varifrån grannen fick syn på att han onanerade. Jag gissar också att det är tämligen svårt att bevisa att han faktiskt tittade på tjejerna och inte bara satt och såg framför sig när han drog en tralla. Trots allt är det väl inte lika uppenbart att man inte skulle få ta sig friheter på sin tomt eller i sitt hus, som t.ex. dra en tralla eller gå runt naken, om det inte är världens insyn, ÄVEN om det skulle gå att se om man är en nyfiken fluktande granne? Det är ju inte direkt som ute på öppen gata...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback