Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-19, 18:23
  #1
Medlem
CindyXs avatar
Rappare från gruppen Northstar (en grupp som är sammankopplad med wu-tang clan) skar av sin egna penis och hoppade från andra våningen. Dom som han umgicks med under incidenten sa först att dom inte tagit någon drog som skulle få en person göra så men visade sig senare att han var på pcp.

Tydligen hade han skurit av sitt ollon sen sin pung och sen det resterande för att sedan hoppa från balkongen.

http://www.tmz.com/2014/04/16/wu-tan...-jump-suicide/

http://uk.eonline.com/news/533546/ra...gs-source-says

Jag är tjej men det gör fan ont även i mig när man läser det här. Han hade skrivit på sin facebook att han felt blessed och med en ängels smiley efter. Nu sitter ju pcp i ett tag så han var förmodligen fortfarande bäng när han skrev det för han raderade inlägget strax efter.¨
Tankar?
__________________
Senast redigerad av CindyX 2014-04-19 kl. 18:28.
Citera
2014-04-19, 18:26
  #2
Medlem
Åh fy fan..s avatar
Tänkte PCP så fort jag såg tråden.

I övrigt kan man bara säga jävlar vilken ångest efter ett sånt stunt..
Citera
2014-04-19, 18:31
  #3
Medlem
Opibusques avatar
Även fast han inte dog nu så lär han ju ta livet av sig genom en heroinöverdos när han inser hur mycket hans liv kommer suga kuk nu.

Citera
2014-04-19, 18:35
  #4
Medlem
CindyXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opibusque
Även fast han inte dog nu så lär han ju ta livet av sig genom en heroinöverdos när han inser hur mycket hans liv kommer suga kuk nu.


Ja just nu e det kanske ingen stake i honom men vem vet, kanske "grow a pair of balls" och pallar gangster livet ändå.
Citera
2014-04-19, 18:54
  #5
Medlem
Akilles-själs avatar
Nästan alltid pcp eller datura när saker går helt åt helvete fel, och benso + alkohol är ju en Svensk klassiker (går dock aldrig såhär extrem fel).
Citera
2014-04-19, 19:01
  #6
Medlem
franges avatar
jaja, och vad ska vi dra för slutsatser av det här fallet då?

Citera
2014-04-19, 19:08
  #7
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Nästan alltid pcp eller datura när saker går helt åt helvete fel, och benso + alkohol är ju en Svensk klassiker (går dock aldrig såhär extrem fel).

Tänkte direkt på sångaren Houston som drog ut sitt öga med med en plastgaffel och hoppade från balkongen under påverkan av PCP:

http://en.wikipedia.org/wiki/Houston_(singer))

Annars så har jag hört om folk som har hoppat från höga platser i påverkan av GHB här i Sverige?

Sorgligt i alla fall. TMZ-artikeln är från den 16:e, någon som har hört något nytt? Ångesten av att kastrera sig själv är nog inget jag direkt kan föreställa mig.
Citera
2014-04-19, 19:08
  #8
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Negrer har ju så stora organ att han säkert klarar sig utan ollonet...

Kanske var självkastreringen ett slags "mandomsprov" för honom - han gjorde nåt som de flesta män inte vågar...
Citera
2014-04-19, 19:09
  #9
Medlem
Den baksmällan / uppvaknadet lär ju vara en riktig mardröm ... Usch ryser ...
Citera
2014-04-19, 19:34
  #10
Medlem
Wajis avatar
Usch. Snacka om ångest
Citera
2014-04-19, 19:51
  #11
Medlem
CindyXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Negrer har ju så stora organ att han säkert klarar sig utan ollonet...

Kanske var självkastreringen ett slags "mandomsprov" för honom - han gjorde nåt som de flesta män inte vågar...

Nu skar han ju iofs först av ollonet,sen pungen och sen det resterande, så inte mycket kvar oavsett storlek
Citera
2014-04-19, 19:54
  #12
Medlem
CindyXs avatar
En sak jag tycker är konstig är va fan hans kompisar gjorde. Jag förstår att dom nog var i chock men att inte stoppa killen som skär en massa i sitt könsorgan och sen inte ens stoppa när han hoppar ut från balkongen är lite skumt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback