Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-19, 10:16
  #1
Medlem
tardudenipruttens avatar
Är ute efter ett par bra skor man gå gå långa promenader med just nu använder jag vanliga sneakers vilket ger mig skinn flådda hälar. Så jag måste ta mina vinter kängor iställe för att slippa bli skinn flådd.

Har ni nå bra tips på skor som är skonsam mot hälen? ska inte va nå dyra max 500kr
Citera
2014-04-19, 10:20
  #2
Medlem
Bara att köpa ett par random gymnastikskor?
Citera
2014-04-19, 10:28
  #3
Medlem
tardudenipruttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klnftw
Bara att köpa ett par random gymnastikskor?

Gjort det men dom va inge bra alls, vill hellre ha tips av nån som promenerar mycke och kan tipsa om bra skor. Alla gymnastikskor är inte bra för promenader
Citera
2014-04-19, 10:32
  #4
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Jag var i samma läge som du för 4 år sen, promerade riktigt mycket och var trött på att svettas ihjäl i kängor.

Jag köpte mig ett par reebok-skor för walking eller om det till och med var "nordic walking".
Inte de snyggaste skor jag haft, men riktigt bra att promera i, både asfalt och skogsstig.
Kostade strax under en femhundring på stadium har jag för mig.
Citera
2014-04-19, 10:37
  #5
Medlem
Brain-Levels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardudeniprutten
Gjort det men dom va inge bra alls, vill hellre ha tips av nån som promenerar mycke och kan tipsa om bra skor. Alla gymnastikskor är inte bra för promenader

Jag går 9 km varje vardag. Dessa använder jag. Kostar väl någon tusenlapp eller två.

http://shopeu.ecco.com/se/sv/ecco/ec...5891?navId=206
Citera
2014-04-19, 10:48
  #6
Medlem
tardudenipruttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Jag var i samma läge som du för 4 år sen, promerade riktigt mycket och var trött på att svettas ihjäl i kängor.

Jag köpte mig ett par reebok-skor för walking eller om det till och med var "nordic walking".
Inte de snyggaste skor jag haft, men riktigt bra att promera i, både asfalt och skogsstig.
Kostade strax under en femhundring på stadium har jag för mig.

ska kolla upp dom tack för tipset

men dom är säkert jävligt bra, sen om dom är snygg eller ej det skiter jag i dom ska va bekväma

Citat:
Ursprungligen postat av Brain-Level
Jag går 9 km varje vardag. Dessa använder jag. Kostar väl någon tusenlapp eller två.

http://shopeu.ecco.com/se/sv/ecco/ec...5891?navId=206

För dyrt
Citera
2014-04-19, 11:01
  #7
Medlem
ShogunAssasins avatar
Kläder och skor: Allmänt --> Kläder och skor: Köpråd
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback