Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-20, 11:32
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Jag känner 5-6 som aldrig dricker alkohol eller tar andra droger men ändå följer med ut och/eller hänger på krogen mycket. Så helt ovanligt är det inte.

Och jag är inte alls säker på att en låg dos amgetamin eller metyldfenidat skulle ge så så stark smak i en red bull men ändå kunna göra nån rätt speedad.

Det som låter lite märkligt är att hon lämnade sin red bull när de kom dit, men kände sig skum först när de lämnade stället.

Visst är det ovanligt att folk blir drogade på krogen, och kanske ännu mer ovanligt att det sker med uppåttjack.. men tja, inget är väl omöjligt.


Jag har förvisso aldrig tagit tjack+redbull men kan verkligen inte tänka mig att det går att dölja den smaken... Som du säger var effekten tydligen väldigt seglivad.

Tycker det är rätt uppenbart att polaren ledsnade på att vara nykter, fick erbjudande att prova lite pulver på toaletten innan krogen stängde men ville inte berätta något för sina intoleranta vänner.
__________________
Senast redigerad av Phailure 2014-04-20 kl. 11:34.
Citera
2014-04-20, 11:41
  #26
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag har förvisso aldrig tagit tjack+redbull men kan verkligen inte tänka mig att det går att dölja den smaken... Som du säger var effekten tydligen väldigt seglivad.

Tycker det är rätt uppenbart att polaren ledsnade på att vara nykter, fick erbjudande att prova lite pulver på toaletten innan krogen stängde men ville inte berätta något för sina intoleranta vänner.

Jag vet inte, men krossa 3-4 metamina ritalin och släng ner i en red bull. Jag tror inte det skulle märkas sålänge man inte koncentrerar sig på smaken utan bara dricker den medan man är upptagen med sociala aktiviteter i en stökig miljö.

Om nu personen dragit en lina på krogtoan, men inte vill berätta det för sina vänner varför berätta om ruset för TS då?
Citera
2014-04-21, 03:36
  #27
Medlem
orrecrists avatar
Ok, hon blev drogad soo?? Det går över..

Finns snubbar som går & häller tjack i kvinnors glas på fester faktiskt.. Sen när dom inte anar nått är dom helt speedade
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback