Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-05-08, 19:10
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
nej, varken pojkvänner/ons.

om det fanns nåra såna piller skulle ja be om dom.
o hur är de frågorna relevanta?
Citera
2014-05-08, 19:21
  #50
Medlem
för å få en bild av ......
Citera
2014-05-08, 19:43
  #51
Medlem
Howlin Albins avatar
"so many beautiful people let
themselves feel unfulfilled
if they don't fit some
pre-conceived notion of beauty.
if you let your heart
tell you who you need to be
you'll find a beautiful person
in the mirror everyday. "

- 83% of your self esteem - Latterman

Du har uppenbarligen stora problem med ditt självförtroende. Hur ser din livssituation ut i övrigt?
Gå och prata med en psykolog, börja med att ringa sjukvårdsupplysningen. Eller vårdcentralen? De kan säkert slussa dig vidare.
Du är inte ful, kan dock vara lätt att fastna i sådana tankar om man är deprimerad. Det låter ju inte som att du har en jättepositiv syn på livet - och jo - det finns medicin som gör att man lättare tar sig ur depressioner, aka "lyckopiller".
Citera
2014-05-08, 19:43
  #52
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Det är fan år 2000+, plastikoperationerl, tandblekning, hårinplantat osv gör mycket skillnad för pengarna idag

Tiggarbrev, du verkar ju ha pengar, jag behöver din hjälp, skiter i hårinplantaten dock men kan ta lite rakare tänder och ett lite snällare utseende.
Citera
2014-05-09, 01:38
  #53
Medlem
Youngbaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikushimi
Om han skäms så över sitt utseende tror du verkligen att han skulle lägga ut en bild på ett av de mest dömande forum?

Jag vet inte? Han skrev ju ett inlägg om det
Citera
2014-05-09, 03:30
  #54
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikushimi
Skit i de bara utseendet är inte ett dugg viktigt de är hur du är som person som spelar roll.

Personligen så stör jag mig fruktansvärt på ytliga jävlar som låter utseendet gå före allt och snackar som om de skulle va ett brott att inte se bra ut!

Är mestadels bara misslyckade idioter som inte har nått annat än sitt perfekta utseende här i världen som dömmer på detta sätt. En person med bra självförtroende vet att den duger oavsett sitt utseende.

Vilket skitsnack.. Vi lever i ett extremt utseendefixerat samhälle där naturen ständigt gör sitt urval och låter de vackra ligga medans de fula får titta på alternativt ha sex med varandra. Mängder av undersökningar har också visat att attraktiva personer är mer framgångsrika på de flesta områden.
Citera
2014-05-09, 08:20
  #55
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Där har du din lösning ts, bli en plastikopererad bimbo...

Då kommer hon iaf få meningslös uppmärksamhet
Citera
2014-05-09, 17:17
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Vilket skitsnack.. Vi lever i ett extremt utseendefixerat samhälle där naturen ständigt gör sitt urval och låter de vackra ligga medans de fula får titta på alternativt ha sex med varandra. Mängder av undersökningar har också visat att attraktiva personer är mer framgångsrika på de flesta områden.

Ja vilket beror på att vi människor är trångsynta idioter som låter utseendet avgöra och därför går vi även minste om underbara personer som vi stöter ut för att dom inte ser bra ut. Världen är långt ifrån perfekt och detta är just en av anledningarna till att jag hatar världen men om jag får säga mitt så tycker jag inte att utseendet spelar roll överhuvudtaget då de i slutändan ändå är personligheten som avgör. Ifall du är dig själv kommer i vilket fall rätt personer tycka om dig oavsett ditt utseende
Citera
2014-05-09, 19:56
  #57
Medlem
Dirtun07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Vilket skitsnack.. Vi lever i ett extremt utseendefixerat samhälle där naturen ständigt gör sitt urval och låter de vackra ligga medans de fula får titta på alternativt ha sex med varandra. Mängder av undersökningar har också visat att attraktiva personer är mer framgångsrika på de flesta områden.

Du har missförstått allt.

Det handlar inte om att dom kommer längre med brudar eller karriärer pga utseendet utan snarare vad utseendet gör för dom inombords.

Skaffa grymt bra självkänsla och ett bra självförtroende i kombination med en passion för något du verkligen brinner för så kommer du bli lika framgångsrik 100%.
Citera
2014-05-10, 13:01
  #58
Medlem
garnierfructiss avatar
Jag tycker att du är vacker som du är
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback