Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-19, 02:11
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebbserat
Detta har ingen av er rätt att kommentera, ni vet ingenting förutom det jag skrev

Jag la ingen värdering i det, frågade bara hur det gick till när det gick så snabbt... Back up?
Citera
2014-04-19, 02:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidKorrekt
Skulle behöva vara själv för jag har mkt praktiskt att fixa men hatar att vara själv.
Den paradoxen går inte att lösa.

Inte schyst att träffa något bara för man "hatar att vara själv"..
Citera
2014-04-19, 02:16
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Jag la ingen värdering i det, frågade bara hur det gick till när det gick så snabbt... Back up?

Ingen back up. Hade fattat tycke för den killen när jag var tillsammans med mitt ex och tydligen var det ömsesidig. Var absolut inte otrogen, pratade knappt med killen förens jag dumpat pojkvännen
Citera
2014-04-19, 02:19
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebbserat
Inte schyst att träffa något bara för man "hatar att vara själv"..

plz... alla göra det. Incitamentet att träffa någon är för att man mår bättre av att vara med någon än att vara själv!

"Jag vill gärna förgylla min tillvaro" betyder samma sak även om det inte är lika blunt uttryckt.
Citera
2014-04-19, 02:21
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebbserat
Ingen back up. Hade fattat tycke för den killen när jag var tillsammans med mitt ex och tydligen var det ömsesidig. Var absolut inte otrogen, pratade knappt med killen förens jag dumpat pojkvännen

Låter ju precis som en back up... men då hajar jag hur det gick till iaf. Lycka till.
Citera
2014-04-19, 12:25
  #18
Medlem
Hur vet du ens att snubben du träffar just nu vill fortsätta träffa dig en längre tid?
Säg ingenting och träffas lite hur fan ni vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback