Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-19, 01:18
  #1
Avstängd
http://www.youtube.com/watch?v=cn0PVk8muFc

Någon som vet mer om detta judiska nätverk, deras patrullverksamhet och dess omfattning? Det är ingen hemlighet att judiska ideologer i både Israel och diasporan alla är överens om att Israel ska vara världens enda land med raslig integritet och det skulle med andra ord vara allt annat än otroligt att detta eugeniska projekt är sanktionerat och finansierat av staten själv alternativt andra rika inflytelserika judar.
__________________
Senast redigerad av Hitzfeld 2014-04-19 kl. 01:29.
2014-04-19, 01:52
  #2
Medlem
D_V_Ss avatar
Haha, genialt. Israel, de moderna nazisterna. Egentligen bryr jag mig inte, de får väl göra vad de vill, är väl egentligen rätt kul att det finns åtminstone ett starkt nationalistiskt land. Tyvärr verkar de enligt förståsigpåarna vara mer än toleranta när det kommer till andra folkslag och blandning. Så kanske inte så konstigt ändå att de är hatade. Fascinerande minst sagt. På ena sidan har vi ironiskt nog en form av nazister, som själva blivit avskydda av de verkliga nazisterna. På andra sidan är vi, de förvirrade, vi som inte vet om nationalism är bra, men som heller inte kan bestämma vad vi tycker om EU eller globaliseringen. Judarna verkar vara ett produktivt folk åtminstone. Och vi svenskar verkar vara kulturmarxistiskt präglade, och så är vi dåliga i skolan, och vi låter politiker hunsa oss som vore vi efterblivna minderåriga.

Ja, jag vet inte. Världen är en märklig plats att placera människans själ på. Personlig frihet kontra välfärd.. Dubbelmoral och hyckleri i all dess stora ära.
2014-04-19, 01:55
  #3
Medlem
ragingcows avatar
Dagens Israel är en light version av nazityskland.
2014-04-19, 02:19
  #4
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Dagens Israel är en light version av nazityskland.
Du får gärna förklara detta korkade påstående.
2014-04-19, 03:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Dagens Israel är en light version av nazityskland.

Det är snarare Nazityskland som var en light version av den Israeliska stammens innanmäte.
2014-04-19, 04:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Du får gärna förklara detta korkade påstående.

Judendomen är en rasmedveten religion som delar upp människor i olika kategorier där den judiska rasen är överordnad och i högre rang.

Finns ingenting korkat i påståendet som för i övrigt är ett faktum för den som är tillräckligt påläst inom ämnet.
2014-04-19, 04:29
  #7
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Judendomen är en rasmedveten religion som delar upp människor i olika kategorier där den judiska rasen är överordnad och i högre rang.

Finns ingenting korkat i påståendet som för i övrigt är ett faktum för den som är tillräckligt påläst inom ämnet.

Man kan inte konvertera till en ras men ändå kan man konvertera till judendomen vilket visar att TS är en skitsnackare. Israelerna består av två judiska huvudgrupper - askenasiska judar som är ljusare och sefardiska judar som är mörkare. Hade judar varit en ras hade alla judar haft samma hudfärg, men de har de inte, men trots att judiskhet inte är en ras så är det en identitet med etniska särdrag. När jag först läste rubriken så var min första tanke att TS talar om askenasiska och sefardiska judar som hade gift sig med varandra och sedan skaffar barn.

Hela den här frågan som länken visar handlar överhuvudtaget inte om rasism i ordets seriösa betydelse utan om religion upphöjt till stamkrig.

Jag måste fråga vad ni säger om svenska kvinnor som blir tillsammans med arabiska män i Sverige, är ni lika anti-rasistiska då? Hycklare!
__________________
Senast redigerad av thewellovedone 2014-04-19 kl. 04:49.
2014-04-19, 09:16
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Man kan inte konvertera till en ras men ändå kan man konvertera till judendomen vilket visar att TS är en skitsnackare. Israelerna består av två judiska huvudgrupper - askenasiska judar som är ljusare och sefardiska judar som är mörkare. Hade judar varit en ras hade alla judar haft samma hudfärg, men de har de inte, men trots att judiskhet inte är en ras så är det en identitet med etniska särdrag. När jag först läste rubriken så var min första tanke att TS talar om askenasiska och sefardiska judar som hade gift sig med varandra och sedan skaffar barn.

Hela den här frågan som länken visar handlar överhuvudtaget inte om rasism i ordets seriösa betydelse utan om religion upphöjt till stamkrig.

Jag måste fråga vad ni säger om svenska kvinnor som blir tillsammans med arabiska män i Sverige, är ni lika anti-rasistiska då? Hycklare!

Försök nu inte underminera den självupplevda utvaldhet som är det mest centrala i din suprematistiska stams kultur, din lilla smutsjude. Tvinga mig inte att ta upp det eugeniska steriliseringsprojekt som pågår av etiopiska "judinnor" i ert "hemland" som bevisar hur ni primärt identifierar er som en ras och praktiken gör er själva till just detta och inget annat. Det är alltid lika fascinerande att se hur nu judar talar ett språk mellan varandra och ett språk till oss icke-judar. Samma nationella identitet ni gör allt för att undertrycka i våra länder gör ni allt för att upphöja och skydda i "ert egna" land.
2014-04-19, 13:17
  #9
Medlem
Av inslaget får jag intrycket av att patrullverksamheten verkar finnas i bosättarkvarteren i östra Jerusalem. Personerna bor oftast där av ideologiska skäl och det känns inte som en överdrift att använda ordet extremist för att beskriva dem. Jag misstänker att omfattningen är begränsad till den här gruppen.

Angående det andra inslaget tar upp om relationer mellan olika grupper i Israel så speglar det Mellanöstern i stort. Blandäktenskap är ovanliga och man gifter sig sällan med någon utanför den egna gruppen. Kristna Palestinier gifter sig t ex sällan med muslimska Palestinier. I många andra länder i Mellanöstern så kan blandäktenskap (mellan olika nationaliteter) resultera i att barnen som föds i dessa relationer inte får något medborgarskap.
2014-04-19, 14:47
  #10
Medlem
Feldherrnhalles avatar
Knappast en nyhet att tokstollarna på den yttersta högerkanten ägnar sig åt sin paradgren: tokerier. Det är otroligt naivt att tro att detta på något sätt är representativt för den sekulära majoriteten.
2014-04-19, 17:13
  #11
Moderator
bernad_laws avatar
Oklar trådstart, den utrikespolitiska frågeställningen är inte solklar och det är omöjligt att förstå inlägget utan att se på en film. Om TS via PM vill förbättra frågeställningen är det görligt, men än så länge låser vi detta. //Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback