Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-19, 00:46
  #1
Medlem
yulbrynners avatar
Hej,

jag skiter 5-10 gånger per dag och blir hungrig varannan timme. Äter som en häst, skiter som en flodhäst, är smal som en sjöhäst. Har varit så här i flera år. (10 år?) I perioder kan det vara lite lugnare.

Vad är det frågan om?
__________________
Senast redigerad av yulbrynner 2014-04-19 kl. 00:51.
Citera
2014-04-19, 00:47
  #2
Medlem
Jopsiks avatar
du har mask i magen
Citera
2014-04-19, 00:48
  #3
Medlem
Wa-do-Themss avatar
Hög anabolism?
Citera
2014-04-19, 00:51
  #4
Medlem
yulbrynners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wa-do-Thems
Hög anabolism?

äre farligt?

jag upplever inga smärtor eller besvär. Mer än att det är jobbigt att behöva äta och skita ofta. Men som sagt, vissa perioder kan jag vara "normal" och skita 1-2 gånger per dag, äta var fjärde/femte timme
Citera
2014-04-19, 02:09
  #5
Medlem
Holmiz89s avatar
Han menar nog metabolism, inte anabolism Det du beskriver kan tyda på väligt många saker. Allt från IBS (känslig tarm) till någåt hormonellt eller att du har ökad tarrörelser. Nåt som kanske kan vara värt är att kolla upp att du ej har en sjukdom som kallas Hypertyreos alternativt Tyreotoxikos, vilket innerbär att man har en överproduktion av sköldkörtelhormoner som leder till ökad ämnesomsättning (metabolism). Jag hänvisar dig att gå till din läkare på vårdcentral och utreda detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback