Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-18, 17:30
  #1
Medlem
Tja, käkade igår 3 mg alprazolam och blev bäng. Hade inte käkat de på länge. Käkade nyss också 3 mg alprazolam men den här gången la jag tabletterna på OCB papper och svalde pappret med tabletterna i för att slippa äckliga smaken av benzo. Blir man lika flummig eller är det bättre effekt om man bara tar tabletterna utan papper?

Fråga nummer 2: Kommer jag att känna lika mycket som igår eller kommer jag känna mindre för på grund av att jag tog igår?
Citera
2014-04-18, 17:53
  #2
Medlem
ingen som vet?
Citera
2014-04-18, 17:58
  #3
Medlem
Pappret gör nog endast att det tar lite längre tid att slå in - men inte sämre effekt.

Du blir nog lika påverkad som igår - kanske aningen mindre.


Varför svalde du inte bara tabletterna med någon juice eller läsk? För smaken menar jag.
Citera
2014-04-18, 18:23
  #4
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Tja, käkade igår 3 mg alprazolam och blev bäng. Hade inte käkat de på länge. Käkade nyss också 3 mg alprazolam men den här gången la jag tabletterna på OCB papper och svalde pappret med tabletterna i för att slippa äckliga smaken av benzo. Blir man lika flummig eller är det bättre effekt om man bara tar tabletterna utan papper?

Fråga nummer 2: Kommer jag att känna lika mycket som igår eller kommer jag känna mindre för på grund av att jag tog igår?



Svar 1: Du blir lika flummig på det, samma mängd som tas upp i magen och eftersom du inte har nån benzotolerans så kommer du bli till 99% lika flummig iaf

Fråga 2. Se svar 1.
Citera
2014-04-18, 19:33
  #5
Medlem
Konstigt att jag inte känner av mycket förutom att jag bara är trött. Vad kan det bero på?
Citera
2014-04-18, 21:18
  #6
Medlem
Ingen som vet?
Citera
2014-04-18, 21:32
  #7
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Konstigt att jag inte känner av mycket förutom att jag bara är trött. Vad kan det bero på?

Det kan bero på så mycket olika saker att jag inte orkar lista så många.

Här är några tips på vad du kan göra för att känna dig mindre trött:

Ät nåt nyttigt.
Drick kaffe.
Har du sovit bra?
Är du någorlunda fysiskt aktiv? Rör på dig så slipper du den yttersta tröttheten.
Sluta knarka.
Ring nån och prata om random saker.
Sluta sitt vid datorn.
Dra en runk eller onanera, som det så fint kallas om du är ett såntdär hondjur som blöder en gång i månaden utan att dö.

Slut på engagemang från denna användare. Hejdå
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback