Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-18, 14:46
  #1
Medlem
Zicks avatar
Om jag tar lite stilnoct till min xanor, typ en 5mg. Skulle det boosta? För gillar verkligen inte effekten jag får av stilnoct men älskar xanor.
Citera
2014-04-19, 18:44
  #2
Medlem
ZEPMPs avatar
Ja den sammanlagda effekterna är lugnande på centrala nervsystemet och GABA helt klart, men det är inte säkert att det fungerar synergiskt. Men boost kommer det göra.
Citera
2014-04-19, 18:50
  #3
Medlem
Maldorors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Om jag tar lite stilnoct till min xanor, typ en 5mg. Skulle det boosta? För gillar verkligen inte effekten jag får av stilnoct men älskar xanor.

Frågan är vad som boostar vad, om du inte gillar stilnoct alls är det bättre att ta vanlig benso, lyrica eller alkohol.
Citera
2014-04-28, 14:12
  #4
Medlem
Zicks avatar
De va lite det jag ville få reda på, skulle stilnocten ta över ruset eller viceversa, även om jag skulle käkat en större mängd xanor till en mindre mängd stilnoct?
Citera
2014-04-28, 14:15
  #5
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
De va lite det jag ville få reda på, skulle stilnocten ta över ruset eller viceversa, även om jag skulle käkat en större mängd xanor till en mindre mängd stilnoct?

Jag tycker du bara ska ta xanor för tar du med stilnoct kommer den inte ge någon effekt då man tagit benso.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback