Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-04, 15:20
  #145
Medlem
Bastade på ett scoutläger utomlands i 16årsåldern som enda kille med typ 15 tjejer. I början hade alla handdukar men sen tog tjejerna av sig en efter en och fnissade åt att min handduk reste sig. Sedan slet en tjej bort den också, och många av de kollade och fnissade. Nakenbad efteråt, många teasade väldigt genom att klättra upp långsamt för stegen framför mig. Vet inte vad som flög i dem... de flesta var från Tyskland och de tyckte väl det var kul o retas med nån de aldrig skulle träffa igen typ,

Var oerfaren och oskuld men ronkade mig blå på kvällen sen.

Sen dess har jag inte gjort det, men skulle antagligen gå bättre när man är 10 år äldre.
Citera
2018-01-04, 15:58
  #146
Medlem
Dille24s avatar
Jag har tränat en del på att kontrollera mig själv just för att klara den situationen.

I verkligheten har jag bara bastat med andra kvinnor en handfull gånger och det är bara min egen fru som visat några intressanta delar..

Kan du titta på pr0n utan att få erektion fixar du bastun utan problem
Citera
2018-09-15, 16:07
  #147
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidKorrekt
Hur vet du att du funkar? Med din jätte snabel räcker ju inga handukar precis...

Jag har också en lång, slank och oerhört rikligt behårad penis..!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback