Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-17, 22:55
  #13
Medlem
Man känner sig sällan trygg när man går där. Invandrargäng och pundare överallt.

Hela nordstan har blivit ett skit ställe. Detta skulle kunna ske bara man tittar snett på någon utav dom.
Citera
2014-04-17, 22:57
  #14
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Man känner sig sällan trygg när man går där. Invandrargäng och pundare överallt.

Hela nordstan har blivit ett skit ställe. Detta skulle kunna ske bara man tittar snett på någon utav dom.

Ja, Nordstan er værre end Rosengårds Centrum, tycker jag.
Citera
2014-04-22, 13:21
  #15
Medlem
VLAD0s avatar
Det kunde ha slutat illa.
Citat:
Knivhugget hade skurit av lårbensartären och en större ven.
– Poliserna följde med till sjukhuset och fick möjlighet att prata med kirurgen efteråt. Kirurgen sade att poliserna räddade livet på honom genom att vara så snabbt på plats och stoppa blödningen.
http://www.expressen.se/gt/sa-raddad...nivskuren-man/
Citera
2014-04-22, 13:54
  #16
Medlem
Cyb8rgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Även via göteborgshumorn känt som urinröret med tanke på klientelet som via det pendlar mellan systemet och fyllehänget vid operans ingång där de skrämmer och chockerar turister för skojs skull. Endast i sverige...

Nää... Urinröret är väl tunneln (som går under hållplatsen) mellan Nordstan och Centralen? Där det stinker urin så man knappt orkar gå igenom...
Eller har jag missförstått i alla år?
Citera
2014-04-29, 08:19
  #17
Medlem
bastard666s avatar
Bumpar.. Sanctissimus, tror du att du kan luska lite i detta? Vet vem GM är, däremot är jag intresserad av vem han gav sig på den här gången?
Ja, det är en pundare,svensk dessutom
Citera
2014-05-01, 10:13
  #18
Medlem
bastard666s avatar
Får försöka bumpa igen ,då det inte går att skicka PM till Sanctissimus?
GM är i alla fall en svensk pundare som hann vistas ute i en vecka sen förra voltan...
Visst är det underbar land vi lever i.
Anyway, Sanctissimus,jag är intresserad av att veta vem BO är och jag tror att häktningsförhandling var igår eller idag.
Citera
2014-05-01, 23:46
  #19
Medlem
Om det har varit häktningsförhandling så är namnet på GM offentlig handling.
Ring till Tingsrätten och beskriv brottet så får du reda på vem som är häktad.
Citera
2014-06-29, 17:30
  #20
Medlem
bastard666s avatar
bump,inget nytt om detta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback