Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-17, 06:37
  #1
Medlem
Citat från NSD (http://www.nsd.se/nyheter/boden/atal...t-8425528.aspx)

"En 31-årig Bodensaren påträffades med innehav av en revolver, tolv tårgaspatroner och en kniv. Nu åtalas mannen för vapenbrott.

Det var den fjärde augusti förra året som den 31-årige mannen ertappades med inneha av en revolver och tolv tårgasladdade patroner.

[---------]

Förutom vapenbrottet åtalas mannen även för tre fall av grov olovlig körning samt vårdslöshet i trafik. "

Slut Citat.

--------------------

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten.

/ Moderator


-------------------

Vem är idioten? Det var en riktig buse arsenal, inte bra med sånt på gatorna fy fanken. Boden är ju rätt litet så det borde ju gå att räkna ut vem det är!
__________________
Senast redigerad av v50 2014-04-17 kl. 10:26.
Citera
2014-04-17, 09:33
  #2
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Det var ju inget jätte grovt brott men då man redan på morgonen när man står hemma och klär på sig väljer att stoppa på sig massa vapen så ringer ju varningsklockorna. Då är det något som inte står rätt till. Varför går han med vapen på sig? Kanske för att sälja dom, men antagligen även för att han känner sig otrygg.
Sedan att folk kör bil när de har druckit tycker jag inte om. Vem vill ha på sitt samvete att man kört ihjäl andra oskyldiga människor tex? Är man inte rädd om sitt egna liv? Vill man veta vem det är så kan man alltid gå till tingsrätten om man är nyfiken och kolla, det är ju offentliga uppgifter. Glad påsk
Citera
2014-04-17, 12:02
  #3
Medlem
tack för rättelsen med upphovsrätten, ska tänka på det framöver.

Jag har kollat runt lite och det finns ett antal personer i boden och den åldern som beväpnar sig med skjutvapen.

Boxar Mertzi, Kristian O, Bröderna Engfors, Josef Mustafa, Robin Hansson. säkert massa fler i alla andra åldrar, vet dock inte namnen på dessa individer så det är svårt att hitta exakt ålder.

ser dessutom nu när jag söker att Robin är död... längesedan man var i boden tydligen.
Citera
2014-04-17, 12:13
  #4
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Det var ju inget jätte grovt brott men då man redan på morgonen när man står hemma och klär på sig väljer att stoppa på sig massa vapen så ringer ju varningsklockorna. Då är det något som inte står rätt till. Varför går han med vapen på sig? Kanske för att sälja dom, men antagligen även för att han känner sig otrygg.
Sedan att folk kör bil när de har druckit tycker jag inte om. Vem vill ha på sitt samvete att man kört ihjäl andra oskyldiga människor tex? Är man inte rädd om sitt egna liv? Vill man veta vem det är så kan man alltid gå till tingsrätten om man är nyfiken och kolla, det är ju offentliga uppgifter. Glad påsk
Han har inte kört bil och druckit.
Citera
2014-04-17, 17:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitebusen
tack för rättelsen med upphovsrätten, ska tänka på det framöver.

Jag har kollat runt lite och det finns ett antal personer i boden och den åldern som beväpnar sig med skjutvapen.

Boxar Mertzi, Kristian O, Bröderna Engfors, Josef Mustafa, Robin Hansson. säkert massa fler i alla andra åldrar, vet dock inte namnen på dessa individer så det är svårt att hitta exakt ålder.

ser dessutom nu när jag söker att Robin är död... längesedan man var i boden tydligen.


Helt ute å cyklar....
Citera
2014-04-17, 20:01
  #6
Medlem
Ja det kan jag absolut vara, gissade bara på dom busar jag hörde talas om när jag gick skola i boden för flera år sedan. fanns nån gustavo som kanske skulle kunna vara en kandidat också. Men jag spottar bara ur mig namn som kan vara tänkbara har absolut inte en aning.
Citera
2014-04-17, 22:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitebusen
Ja det kan jag absolut vara, gissade bara på dom busar jag hörde talas om när jag gick skola i boden för flera år sedan. fanns nån gustavo som kanske skulle kunna vara en kandidat också. Men jag spottar bara ur mig namn som kan vara tänkbara har absolut inte en aning.

Jo, men spotta inte ut namn om du inte vet nånting säkert.
Citera
2014-04-18, 07:32
  #8
Medlem
bara kända vålsds och brottspersonligheter bland dom jag gissat på, ser inga problem att gissa på dom.
Citera
2014-04-18, 23:18
  #9
Medlem
colapop123s avatar
Men jättekul Pitebusen att du sitter och har en gissningslek för dig själv här. Jag trodde att tråden gick ut på vem som stått åtalad för vapenbrott :P Jaja finns det nån som inte har flashbacktouretts som vet nått?
Citera
2014-04-19, 19:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitebusen
tack för rättelsen med upphovsrätten, ska tänka på det framöver.

Jag har kollat runt lite och det finns ett antal personer i boden och den åldern som beväpnar sig med skjutvapen.

Boxar Mertzi, Kristian O, Bröderna Engfors, Josef Mustafa, Robin Hansson. säkert massa fler i alla andra åldrar, vet dock inte namnen på dessa individer så det är svårt att hitta exakt ålder.

ser dessutom nu när jag söker att Robin är död... längesedan man var i boden tydligen.

Finns ju en stor ( GOL BÖG ) bland dessa namn....leker han kriminell också
Ingenting är som förut, nu för tiden springer folk och leker häftig / kriminell, samtidigt som dom sitter och vattnar ned andra personer i tingsrätten
Citera
2014-04-20, 00:37
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-300
Finns ju en stor ( GOL BÖG ) bland dessa namn....leker han kriminell också
Ingenting är som förut, nu för tiden springer folk och leker häftig / kriminell, samtidigt som dom sitter och vattnar ned andra personer i tingsrätten

Intressant, vem av dom har ställt till det så för sig?

skrämmande när dom inte ens har skurkheder...
Citera
2014-04-20, 08:07
  #12
Medlem
colapop123s avatar
iof offtopic men det var ju betydligt intressantare än huvudfrågan vem är så vek?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback