Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 02:27
  #1
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Jag älskar Helges kommentarer i "halv 8", men har svårt för deltagarna. De känns som de vill framhäva sej själva för mycket. Jag kan inte sätta fingret på det, men jag stör mej på de flesta.

I "Come dine with me" däremot - där blir folk blir fulla, bråkar, misslyckas kapitalt med maten och visar upp genuina personligheter.

Väljer "Come dine with me" över "Halv 8" alla gånger.

Någon annan som har en åsikt om dessa program.
Citera
2014-09-06, 02:22
  #2
Medlem
snoopiesnoop3s avatar
Har aldrig sett Come dine with me faktiskt men jag kan hålla med om dom andra sakerna
Svenskar är väl mer bleka och engels"män" har en fri kultur kring alkohol och förväntas inte bete sej som "princessan madelene" framför tv kameran man kan ju bara konstatera att dom inte "tagit" in nåra mer "kissscener"* i Big Brother

"Kiss-scener" https://www.youtube.com/watch?v=htoLRhp0K8U
__________________
Senast redigerad av snoopiesnoop3 2014-09-06 kl. 02:27.
Citera
2014-09-06, 02:48
  #3
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoopiesnoop3
Har aldrig sett Come dine with me faktiskt men jag kan hålla med om dom andra sakerna
Svenskar är väl mer bleka och engels"män" har en fri kultur kring alkohol och förväntas inte bete sej som "princessan madelene" framför tv kameran man kan ju bara konstatera att dom inte "tagit" in nåra mer "kissscener"* i Big Brother

"Kiss-scener" https://www.youtube.com/watch?v=htoLRhp0K8U

Om man ska gå efter generaliseringar, så är väl engelsmän ganska snofsiga och "uptight"?.
Men "Come Dine With Me" gillar jag starkt. De hittar rätt udda personer och Dave Lamb som kommenterar är suverän. Helge är oxo bra såklart. Det är väl en allmän uppfattning. Pia har jag inte hört/sett. Hon är säkert jättebra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback