Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 00:39
  #1
Medlem
beautifulsecrets avatar
Jag hittade inte nånstans om nån som har liknande problem som jag, så jag måste skriva nu. Känner mig nervös. I alla fall, jag gjorde min andra piercing i naveln för cirka en månad sen. Och nu på senaste så har det nog blivit lite infekterat. Och, det konstiga är att i samband med detta så har jag fått väldigt ont i magen, det kommer emellanåt, alltså inte hela tiden. Som nu ikväll fick jag liksom kramp av nåt slag... Jag har mått illa också, det kan ha kommit sen infektionen började. För jag har undrat varför jag mår så illa... Men kan det verkligen hänga ihop? Och jag är inte gravid, det är ganska omöjligt så det har jag uteslutit!! Jag skriver här för jag känner ju att nåt är fel. Är det någon som vet?

TACKSAM för snabbt svar!
__________________
Senast redigerad av beautifulsecret 2014-04-17 kl. 01:04.
Citera
2014-04-17, 05:27
  #2
Medlem
MisterToms avatar
Piercing och body modification --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2014-04-20, 22:06
  #3
Medlem
Varar infektionen? Vilken färg i såna fall?

Badda morgon och kväll med lactacyd intimtvål och vatten. Har du feber kontakta vårdcentralen.
Citera
2014-04-20, 22:10
  #4
Medlem
E.W.s avatar
Hur länge har det sett infekterat ut?

Infektioner i närheten av buken plus ont i buken är ett akutfall! Skulle du få in infektionen i peritoneum riskerar du livshotande infektion! Dessutom är illamående också ett symptom på bukinfektion. Du ska besöka sjukvården för en kontroll omedelbart.

Skulle du dessutom ha feber är det ett besök på akuten som gäller.

Mvh
läkarstudent
__________________
Senast redigerad av E.W. 2014-04-20 kl. 22:12.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback