Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-16, 22:17
  #1
Medlem
Hej! Jag satt och scrollade runt lite på nätet och så kommer den här bloggen upp. Är hon seriöst? Jag blir så lack på dessa personer alltså. Man blir så arg att man kokar, när folk verkligen sitter och skriver sån skit. Jag försöker verkligen att bara glömma när folk Skriver såhär, men när man själv vet bättre kan man inte låta bli att lägga sig i.

Kan inte vi bara kommentera hennes jävla blogg om allt som är bra med marijuana?

Hennes blogg: http://mobil.sofiiabengtsson.devote.se

Nu ska hon vara glad att jag sprider hennes blogg och ger henne mer läsare! Haha
Citera
2014-04-16, 22:30
  #2
Medlem
Låter som den propaganda jag blev uppväxt med, utan någon som helst verklighetsförankring eller källa.

*Humörsvängningar
*Mer farligt än alkohol för det kallas ju narkotika.
*Flashbacks
*Kan få rus i efterhand

etc.

Att folk inte skäms när de lägger ut rena lögner.

När kommer Ödlemännen ta över världen nu igen? Dessa människor är inget annat än personer som blir tillsagda en sak, de nickar och bockar och sprider ordet vidare utan en tanke på vad som precis sades. Folk är rentav korkade och det är pinsamt att många av dessa har rösträtt öht.
Citera
2014-04-16, 22:38
  #3
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
Ska skriva en trevlig kommentar om varför hon har fel
Citera
2014-04-16, 22:53
  #4
Medlem
Jag blir så rädd över att folk bara skriver, skriver och skriver men läser ingen fakta. Hoppas verkligen hon inser att hon har såååå fel!
Citera
2014-04-16, 22:59
  #5
Medlem
Blaze.s avatar
Deal. Får se om det jag skrev kom med, har inte sett det ännu men jag tror det får henne på lite andra tankar kanske. Synd att se en tjej ska behöva oroa upp sig i onödan bara för att hon läst halvtaskig propaganda.
Citera
2014-04-16, 23:33
  #6
Medlem
jamesdeans avatar
Tänk på att det här inte är någon politiker utan bara en vanlig ung person som går på gymnasiet. Jag avråder er därför från att vara alltför hårda i tonen, hon verkar trots allt vara en ganska trevlig person som bara är oinformerad.
Citera
2014-04-17, 00:41
  #7
Medlem
Hennes förlust, rofl. Alla har alltid dumma uppfattningar om allt. Låt inte hennes skeva vy ändra ditt sinnestillstånd.
Citera
2014-04-17, 01:13
  #8
Medlem
PHUCKups avatar
Helvete vad det börja ryka ur öronen..
Citera
2014-04-17, 07:56
  #9
Medlem
Synd bara att de flesta som faktiskt har kommenterat varken kan skriva vettigt eller hålla sig sakliga utan kommer med personliga påhopp... Denna tjej blir säkert mycket mera mottaglig för korrekt info när ni beter er såhär..... suck
Citera
2014-04-17, 08:35
  #10
Medlem
Ja, det var ju synd att hon skrev ovetenskaplig skit och fick ovetenskaplig skit tillbaka. Varför kan ingen argumentera sakligt? Det enda jag ser i kommentarerna är "snälla lilla du", personangrepp och att man spyr galla över denna stackars tjej, som inte har tänkt efter lite innan hon skrev.
Citera
2014-04-17, 16:28
  #11
Medlem
Hahaha, fan vad folk är butthurt.

12 kommentarer hittills, men ni behöver inte vara så elaka, är ni lika arga på Downisar? De förstår inte bättre, det blir inte bättre att lyncha denne.
Citera
2014-04-17, 19:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Tänk på att det här inte är någon politiker utan bara en vanlig ung person som går på gymnasiet. Jag avråder er därför från att vara alltför hårda i tonen, hon verkar trots allt vara en ganska trevlig person som bara är oinformerad.

Håller med, rätta och informera, men gör det trevligt, ge inte "storebror" rätt nu att hashrökare är aggroholics som inte kan hålla sig civiliserade.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback