Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 19:00
  #1
Medlem
ElectricNurses avatar
Så fort jag går utanför dörren börjar mina ögon rinna, spelar ingen roll vilken årstid det är.
Ibland kan det svida lite milt också.

Någon annan som har samma problem?
Citera
2014-04-16, 19:05
  #2
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricNurse
Så fort jag går utanför dörren börjar mina ögon rinna, spelar ingen roll vilken årstid det är.
Ibland kan det svida lite milt också.

Någon annan som har samma problem?

Du har blivit pollenallergiker. Gå till vårdcentralen så du får diagnos och recept till rätt medicin.

Edit: Läste lite hastigt... Är det så hela tiden när du är ute?
Citera
2014-04-16, 19:07
  #3
Medlem
ElectricNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Du har blivit pollenallergiker. Gå till vårdcentralen så du får diagnos och recept till rätt medicin.

Edit: Läste lite hastigt... Är det så hela tiden när du är ute?
Yes, hela tiden. Ibland rinner det tårar som om jag skulle gråta.
Citera
2014-04-16, 19:34
  #4
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricNurse
Yes, hela tiden. Ibland rinner det tårar som om jag skulle gråta.

Låter som en allergi... Men eftersom du har det året runt är jag lite osäker. Du kanske bara lider av torra ögon? Konstigt att det bara blir så utomhus i så fall.
Citera
2014-04-16, 21:08
  #5
Medlem
kekomis avatar
Jag har det sådär i perioder, värst brukar det dock vara på vintern när det är kallt ute men det hände senast häromdagen. Så jävla drygt och opraktiskt! (Och nej, jag är inte pollenallergiker.)
Citera
2014-04-16, 21:35
  #6
Avstängd
Henrik.Ns avatar
Låter som allergi. Dock lite konstigt att det gäller på alla årstider. Skulle jag vara du skulle jag kolla upp det hos en läkare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback