Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-28, 00:25
  #373
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Och varför är alla inlägg skrivna av TS som bortblåsta i dennes posthistorik?

//Brute

Nu brukar ju i och för sig "Mina citerade inlägg" och "Mina inlägg" visa lite vad de vill, så det kan
vara något tillfälligt. Men jag håller med om att det var bra jävla märkligt. Märkte detsamma nu.

TS har även bytt profilbild ifrån någon form av kanin, som han hade vid trådstarten, till en sol.

Han skrev även ett inlägg den 24:e. Det syns i historiken. Det betyder att han rimligtvis även
sett allt detta och borde ha återkommit vid det här laget.
Citera
2014-04-28, 17:32
  #374
Medlem
Padoops avatar
Suttit och väntat förgäves... Men det var väl inget oväntat direkt.
Citera
2014-04-30, 13:03
  #375
Moderator
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nhh
Haha, filmar tills han anfaller mig =D

Hur gick det?
Bättre att höra din sanning, än en massa spekulationer från oinsatta personer här.

//Brute
Citera
2014-06-01, 12:38
  #376
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Grabbar, svaret är simpelt: TS dog.
Citera
2014-06-01, 13:26
  #377
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
TS har även bytt profilbild ifrån någon form av kanin, som han hade vid trådstarten, till en sol.
Han skrev även ett inlägg den 24:e. Det syns i historiken. Det betyder att han rimligtvis även
sett allt detta och borde ha återkommit vid det här laget.

Citat:
Ursprungligen postat av Skebokvarnsvagen
Grabbar, svaret är simpelt: TS dog.
Jag tycker att det är solklart. TS har ångrat sig å det bittersta och kommit på bättre tankar som att fira den svenska sommaren i stället. Vi lär knappast få se TS i den här tråden något mer.
Citera
2014-06-02, 19:54
  #378
Medlem
pestloppans avatar
Upptäckte denna tråd först igår och har skrattat gott. Jag ser två möjliga orsaker till att vi inte har fått veta hur det gick:

1. TS fegade ur och vågade inte fullfölja sina planer (fullt förståeligt i så fall!)
2. Det var en trolltråd från första början.

Tråkigt, hur som helst. Men rätt kul så länge det varade...
Citera
2014-06-03, 06:04
  #379
Avstängd
Tycker synd om killen på bilden, som förmodligen inte gjort något.
Citera
2014-06-03, 16:19
  #380
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazar
http://tinypic.com/view.php?pic=vg4fhx&s=8

MEN SKRIV NSFW FÖRFAN! Nu har hela kontoret sett att jag kollar bögporr på arbetstiden!
Citera
2014-06-03, 18:16
  #381
Medlem
SirSaWas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
MEN SKRIV NSFW FÖRFAN! Nu har hela kontoret sett att jag kollar bögporr på arbetstiden!

Haha.
Kanske är det du som blir mobbad nu
Citera
2014-06-03, 21:02
  #382
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
MEN SKRIV NSFW FÖRFAN! Nu har hela kontoret sett att jag kollar bögporr på arbetstiden!

Om du inte läste trådstarten så är det faktiskt rätt åt dig.

Om du å andra sidan bara skojar så var det rätt lustigt och du kan ta åt dig av den här:
Citera
2015-02-10, 22:41
  #383
Medlem
Med en video på reaktionen hade min röst till årets bästa flashbacktråd hamnat på denna tråd, men efter 30+ sidor av skrollande ser jag istället detta som definitionen av antiklimax. Kul initiativ, men antagligen med hemska konsekvenser för samtliga inblandade.
Citera
2017-10-11, 01:58
  #384
Medlem
GormDenGamles avatar
När kommer klippet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback