Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 16:27
  #1
Medlem
nhhs avatar
Hallå! ser detta som sista utvägen

Jag har blivit mobbad på jobbet för att nån har gjort om en bild på mig.

Jag sitter i bikini, fet som fan på någon strand vid vattnet..

Och imorgon så jag ställa ut massor med påskägg runt om vid jobbet,
Så jag tänkte att avdelningen som mobbar mig ska få igen lite

Så det är en kille på jobbet så är extremt dryg och jobbig, och så fort man öppnar käften och säger tex bara "Du kanske borde göra på ett annat sätt" så blir han väldigt upprörd och börjar med glåpord tillbaka..

Så han tar åt sig väldigt mycket av det minsta lilla som händer..

Till saken;
Jag saknar kunnighet inom Photoshop och skulle gärna vilja ha en lite omgjord bild på honom, helst att han har en neger kuk långt ner i halsen

Detta kanske resulterar i att jag blir avstängd eller något liknande, men det är en risk jag bara måste ta

Har inte tid att lära mig photoshop över en kväll, därför undrar jag om någon kan hjälpa mig med detta projekt

Länk till bilden : http://www.ladda-upp.se/bilder/jwkhwfpgnruzwq/
Citera
2014-04-16, 16:34
  #2
Medlem
Drobbzs avatar
Bra och rolig idé. Synd att man inte är en hejare på Photoshop, annars hade jag hjälpt dig. F.ö. så ser han riktigt dryg ut också. Hoppas det finns någon vänlig själ där ute som kan hjälpa dig med ditt önskemål.
Citera
2014-04-16, 16:36
  #3
Medlem
"Gå för långt, vad betyder det...?"
Citera
2014-04-16, 16:37
  #4
Medlem
Cazars avatar
Challenge accepted
Citera
2014-04-16, 16:40
  #5
Medlem
nhhs avatar
Kan även filma hans reaktion som tack för hjälpen..!
Och det kommer att bli underbart vackert

Förmodligen så kommer massor med stolar att flyga och ett helvetes raseri från hans sida
Citera
2014-04-16, 16:41
  #6
Medlem
Lecros avatar
Men hur vet du att det är han som gjorde en bild av dig på stranden? Eller antar du att det är han?
Citera
2014-04-16, 16:43
  #7
Medlem
nhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Men hur vet du att det är han som gjorde en bild av dig på stranden? Eller antar du att det är han?

han stod och skröt om sin skapelse i många dagar den dumma fan
Citera
2014-04-16, 16:47
  #8
Medlem
Skatteskolks avatar
Annars kan det ju vara någon som runkar och precis ska spruta. Därför han gapar? Kan ju bli mer äkta. Mer äkta men kanske inte fullt trovärdigt. Ändå roligt.
Citera
2014-04-16, 16:52
  #9
Medlem
nhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Annars kan det ju vara någon som runkar och precis ska spruta. Därför han gapar? Kan ju bli mer äkta. Mer äkta men kanske inte fullt trovärdigt. Ändå roligt.

Men absolut!
Desto grövre desto bättre

Och jag skulle aldrig göra detta mot någon snäll människa, Men denna människa är full av ondska!
När han inte är på jobbet så går han omkring på stan med en liten hund och försöker få varje brud han ser med sig hem.. riktigt jävla drägg!
Citera
2014-04-16, 16:55
  #10
Medlem
BlazeEveryDays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nhh
Men absolut!
Desto grövre desto bättre

Och jag skulle aldrig göra detta mot någon snäll människa, Men denna människa är full av ondska!
När han inte är på jobbet så går han omkring på stan med en liten hund och försöker få varje brud han ser med sig hem.. riktigt jävla drägg!
Hahaha snart klar med en jävligt grov
Citera
2014-04-16, 16:58
  #11
Medlem
Cazars avatar
http://tinypic.com/view.php?pic=vg4fhx&s=8
Citera
2014-04-16, 16:58
  #12
Medlem
nhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeEveryDay
Hahaha snart klar med en jävligt grov

Helt jävla underbart mannen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback