Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 14:56
  #1
Medlem
Har i kanske ett år haft nåt jävla vitt över mitt olla samt "nedanför" ollat. Det gör inte ont eller någonting och försvinner när man duschar men kommer tillbaka efter ett tag (typ 8-12 timmar). Har redan testat sån där kräm för svamp, vanlig olja men det hjälpte ju inte. Nån som har en aning om vad det kan vara?

I förhoppnings om att nån har ett tips..
Citera
2014-04-16, 14:58
  #2
Medlem
Thegreatsunshines avatar
Rester av sperma?
Citera
2014-04-16, 15:01
  #3
Medlem
Dude... Byt kallingar varje dag och sköt din hygien... det du har är säkert "flensost" och måste vara bland det vidrigaste som finns. Langa INTE fram snorren framför en brud är mitt tips
Citera
2014-04-16, 15:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Salvatrucha
Dude... Byt kallingar varje dag och sköt din hygien... det du har är säkert "flensost" och måste vara bland det vidrigaste som finns. Langa INTE fram snorren framför en brud är mitt tips

Nej det är inte flensost, detta varken luktar eller sätter sig enbart kring ollat. Det är inte heller torkad sperma.
Citera
2014-04-16, 16:31
  #5
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novair
Har i kanske ett år haft nåt jävla vitt över mitt olla samt "nedanför" ollat. Det gör inte ont eller någonting och försvinner när man duschar men kommer tillbaka efter ett tag (typ 8-12 timmar). Har redan testat sån där kräm för svamp, vanlig olja men det hjälpte ju inte. Nån som har en aning om vad det kan vara?

I förhoppnings om att nån har ett tips..

Gissar på svampinfektion. Finns receptfria medel (pevaryl, canesten plus dactacort - sista är egentligen mot fotsvamp). Du borde dock gå och kolla upp det så du får bekräftat att det är svamp.
Citera
2014-04-17, 00:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Gissar på svampinfektion. Finns receptfria medel (pevaryl, canesten plus dactacort - sista är egentligen mot fotsvamp). Du borde dock gå och kolla upp det så du får bekräftat att det är svamp.

Klamydia?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback