Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-16, 14:36
  #1
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
vad sägs som att vakuumförpacka färdigrullade och sedan skicka på posten för att sälja dom lite lite dyrare eftersom dom är helt kompletta?

Detta är endast en teori.
Skulle det gå hem tro? eller gillar ni själlva känslan att fixa med allting själva?
Citera
2014-04-16, 14:38
  #2
Medlem
Halva nöjet är ju att sitta och pilla ihop jointen så det skulle gå fetbort på mig
Citera
2014-04-16, 14:42
  #3
Medlem
YoungTonys avatar
Kommer bli satans kompakta joints, nu kan jag verkligen noll om gräs men låter som att det skulle vart jobbigare att röka?
Citera
2014-04-16, 14:43
  #4
Medlem
Så du har tänkt o sälja färdig rullade jollar på typ flugsvamp och sr? Jag kommer aldrig och köpa det iaf.
Citera
2014-04-16, 14:53
  #5
Medlem
Du kan knappast göra några större cash på färdigrullade joppar. De som köper färdigrullade röker antagligen för lite för att de ska generera några större summor, även om du kanske kan ta lite mer cash för weedet. Alla som åtminstone röker halvofta kan rulla eller har rökdon för ändamålet. Inte ens på tiden när jag inte kunde rulla hade jag betalat extra för en färdigrullad.
Citera
2014-04-16, 14:53
  #6
Medlem
Kanske funkar om du står och säljer det på stan, men blir nog inte många kunder som vill beställa det online.
Då är det isåfall bättre att sälja 1G eller 5G direkt.
Citera
2014-04-16, 15:00
  #7
Medlem
erkfans avatar
Skulle aldrig köpa det tror jag, gillar att mecka och rulla allt själv
Citera
2014-04-16, 15:24
  #8
Medlem
enda gången man köper en färdigrullad jöint, e ju om man typ e i christiania och har brådis, eller e sjuukt lat. ingen kommer beställa en
Citera
2014-04-16, 15:38
  #9
Medlem
Visst lär väl nån kunna köpa, men de flesta inte. Du har ju ingen aning om hur mkt som finns i dem, de flesta kan rullan och vill då avgöra vad och hur mkt som finns i dem själva.

Enda gången jag skulle köpa ngt färdigrullat är väl möjligen irl om man är på någon tillställning och nån erbjuder en jäkel för en 50lapp och man tar en chansning i brist på bättre, men att beställa färdigrullat online tror jag inte på.
Citera
2014-04-16, 16:31
  #10
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Salvatrucha
Halva nöjet är ju att sitta och pilla ihop jointen så det skulle gå fetbort på mig
Exakt, men dom mest erfarna är tycker inte längre att det är så jädra kul utan man tröttnar helt änkelt då kan det ju vara bra med ett lite ''latare'' alternativ?
Citera
2014-04-16, 16:32
  #11
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentbizznizz
enda gången man köper en färdigrullad jöint, e ju om man typ e i christiania och har brådis, eller e sjuukt lat. ingen kommer beställa en
om man tar fina bilder och använder vakuumförpackade som inte bryter sönder innehållet. förpackad om 10 st för säg kanske 500 riksdaler. Jag tror det skulle gå hem hos ungdomarna, men vem fan vill uppmana sånt till dom :/
Citera
2014-04-16, 16:33
  #12
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Visst lär väl nån kunna köpa, men de flesta inte. Du har ju ingen aning om hur mkt som finns i dem, de flesta kan rullan och vill då avgöra vad och hur mkt som finns i dem själva.

Enda gången jag skulle köpa ngt färdigrullat är väl möjligen irl om man är på någon tillställning och nån erbjuder en jäkel för en 50lapp och man tar en chansning i brist på bättre, men att beställa färdigrullat online tror jag inte på.
Om man skulle visa hela processen liksom
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback