Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-04-19, 17:22
  #73
Medlem
Lilla-Peniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeeel
Vet inte vad som hänt, men helt plötsligt började både kuken och pungen ömsa skinn. Sen i två dagar så har förhuden blivit jättehård, svårt att förklara men den typ skrynklar ihop och blir jättehård. sen om jag drar bak förhuden så gör de hur ont som helst och det spricker i förhuden.
Vafan ska jag göra?


Tyvärr låter det som att du drabbats av Lichens sclerosis. Så gott som obotlig sjukdom. Fördelen är att den inte är sexuellt överförbar!
Citera
2014-04-19, 19:00
  #74
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Diabetes? Nu måste du förklara vad du menar

Med ett onormalt högt blodsocker i kroppen så frodas svamp. Några av de vanligaste symtomen på diabetes är extrem törst, mycket pissande ("kladdigt" kiss pga allt socker i urinen), trötthet, svamp och viktnedgång.
Citera
2014-04-19, 22:58
  #75
Medlem
Har du kollat så det inte är flänsost bara då?
Citera
2014-04-20, 03:40
  #76
Medlem
Släng den
Citera
2014-04-20, 11:31
  #77
Medlem
hansolo86s avatar
Bara lugn, fick samma som du fast enbart på pungen och freakade ur big time. Gick till VC och köpte sån där parfymfri intimtvål, funkade skitbra. Dom kunde inte förklara vad det berodde på mer än uttorkning och för mycket tvål i "paradiset".

Hoppas det blir bättre snart, jag lider med dig.
Citera
2014-04-20, 14:26
  #78
Medlem
Blankts avatar
Smörj in kuken med en bra kräm så ska du se att det löser sig.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback