Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 11:32
  #1
Medlem
addde-s avatar
Hoppas jag la tråden rätt.

Hej! Ska skriva väldigt öppet nu om mig själv nu. Har precis gått skilda vägar med min sambo, vi har varit tillsammans i 8år. Jag hade inte en aning om att detta skulle komma. Kan inte sluta gråta, har inte jobbat på en vecka, kan inte sova osv. Idag gick jag till Husläkaren och sa att jag var självmordsbenägen, men det var inte alls det jag menade, det jag ville få fram var att jag ville ha stark lugnande medicin som Xanor t.ex så fick en remis till nå jävla psyke. Men min fråga till er här på fb. Vilka mediciner skulle dämpa min smärta & ångest och allt gråtande och depression?

Jag käkar Tramadol Dagligen emot mina smärt problem. Men blanda gör ingen fara, jag struntar i det numera. Mår så pass dåligt att det inte går att beskriva med ord.

Tacksam för svar.

MvH

Andreas
Citera
2014-04-16, 11:36
  #2
Medlem
Imsososorrys avatar
Jag kan bara säga såhär, du kommer aldrig få benso utskrivet om du har sagt att du är självmordsbenägen. Det kommer för evigt att finnas i din journal. Köp ett par flaskor whiskey och bjud över polare dagligen någon vecka och prata prata prata prata.
Blanda inte sprit med trammet om du går på min idè.

Mvh
Citera
2014-04-16, 11:40
  #3
Medlem
Hej! Jag sitter i samma sits, har mått grymt dåligt när det vart slut med bruden efter 10 år.. Jag gick till läkarn o fick stesolid samt stillnoct o sova på! Det hjälper men lätt att bli fast i skitet!

Jävla brudar, skaffa nån annan brud o häng med så känns det bättre! Lider med dig.. Men tänk framåt :)
Citera
2014-04-16, 12:06
  #4
Medlem
Creepy24s avatar
Xanor är väl det bästa lyckopillret som finns 1-2mg och du känner dig som en kung och mår bättre än någonsin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback