Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-17, 15:20
  #13
Medlem
blodes avatar
Det här med att sätta nivåer på trippen tyckte jag var intressant och behjälpligt i början av av min psykedeliska bana. Men allt eftersom tiden gick och tripparna under bältet blev fler minskade betydelsen, och nu kan jag tycka att försöka stämpla en tripp motverkar dess syfte.

När jag nu för tiden har tagit någon hallucinogen är kvantitativa begrepp som klassificering totalt oväsentligt. Det enda som finns är mer eller mindre starka trippar.
Citera
2014-04-17, 18:36
  #14
Medlem
orrecrists avatar
Förstår inte vad ni menar att de skulle bli en tävling eller liknande, de där med att skryta om att man har varit på nivå 5 är ju bara löjligt. Är man någorlunda intelligent så håller man inte på med sånt trams & har definitivt inte kommit speciellt långt på sin psykedeliska väg..

Jo meditation är ett superbra verktyg, men har haft lite svårt att slappna av med det, kan för er som är lite "stissiga" i själen varmt rekommendera Floating, eller som dom kallas Isoleringstank, finns i dom större städerna i Sverige, helt fantastiskt & de kan på ett naturligt sett & med lite träning ta er till en egoupplösning..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback