Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 13:55
  #1
Medlem
Hejsan jag har problem med min bilstereo. den håller på att stänga av och på sig hela tiden. förut var det en stund emellan varje gång men nu stängs den av nästan hela tiden. av/på/av/på osv.. någon som vet vad felet är? Den funkade fel fritt ett tag men efter ca 1 månads användning så håller den på såhär. Spelar ingen roll om jag har högt ljud eller lågt den stänger av sig ändå.
Citera
2014-04-15, 15:43
  #2
Medlem
Glappkontakt/kabelbrott.
Citera
2014-04-15, 16:04
  #3
Medlem
Bk9s avatar
Dra ut enheten och kolla så alla kablar sitter fast.
Citera
2014-04-15, 16:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flamesdragon
Hejsan jag har problem med min bilstereo. den håller på att stänga av och på sig hela tiden. förut var det en stund emellan varje gång men nu stängs den av nästan hela tiden. av/på/av/på osv.. någon som vet vad felet är? Den funkade fel fritt ett tag men efter ca 1 månads användning så håller den på såhär. Spelar ingen roll om jag har högt ljud eller lågt den stänger av sig ändå.

Låter som att det är något glapp i någon kontakt. ta ut den och tryck till alla kablar så att de sitter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback