Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 05:55
  #1
Medlem
Drugsareaddictives avatar
Det är så att jag har köpt vad jag "tror" är LSD 3ggr. Och det smakar kemikalier MEN kranen säger att det kommer från H.A å att han har käkat dessa lappar i några månader eller 1 år kommer inte ihåg.. och han ger sig inte när jag säger att det inte är LSD.. Så vill fråga er nu hur man märker skillnaden på LSD å nBome, så man kan intala han.
Käkade första gången 1 lapp =hände inte ett skit förutom pirrig (men go) känsla i kroppen, en aningen rastlös också.

Andra gången köpte jag av samma kran då jag skulle se om jag bara fått en dålig lapp= intog 2 lappar och det snurra till lite (allt typ andades å skit, samt ljus blev en aning starkare. (Min iphone ändrade färg mellan typ grönt, blått å någon aning röd) smaken var samma på dessa lappar (alltså kemikalist och beska som fan) skall även tillägga att min tunga nästan domna av helt.. Å detta satt i sig i nån timma.

Intog lappar av samma kran med min kompis för första gången.

Intog först 1 lapp var och märkte typ 1h efter intaget att vi behövde mer, så vi intog en halv lapp till var.
Dessa smakade också kemikaliskt och beskt som fan. (Tungan domna bort ännu en gång, för oss båda alltså)

Tripptid : 6h plus minus 1h.. Bara där så säger det nått?? Eller är dem dåligt droppade?
Effekter: har inte sätt en enda "riktig" hallis på nångång av demma gångerna. Alltså inga små troll eller något överhuvudtaget som springer runt i rummet..
Av dem 2gångerna som det funkade så har ja bara fått positiva trippar, alltså kände att jag hade kunmat ta typ 5 lappar till under trippen (UTAN problem)

Det jag vill veta är om jag vågar köpa dessa lappar mer då det kanske inte ens är LSD utan någon nBome som är lätt dödlig i fel doser osv.
Har säkert glömt å skriva massa viktig information, men bara å fråga så skall jag svara!

Behöver som sagt hjälp från er erfarna..
Citera
2014-04-15, 07:34
  #2
Medlem
Resanhems avatar
Låter inte som LSD. Det ska inte smaka någonting annat än papper och ruset ska vara betydligt längre. Förövrigt så ser man inte tomtar och troll på någon hallucinogen, förutom någon delirant kanske.
Att fylla på med lappar under trippen är delvis värdelöst på både nbome och LSD på grund av toleransen som uppkommer i samband med första lappen.
Citera
2014-04-15, 08:09
  #3
Medlem
Drugsareaddictives avatar
Låter det som nBome ? För isåfall så köper jag absolut inte mer skit av han !!
Citera
2014-04-15, 09:06
  #4
Medlem
Vindlings avatar
Vad var det för motiv på lapparna? Låter som special eller liknande.
Citera
2014-04-15, 09:51
  #5
Medlem
Drugsareaddictives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Vad var det för motiv på lapparna? Låter som special eller liknande.

Här har du bild på hur dem ser ut, det var olika motiv på alla, men samma form å sånt
http://imageshack.com/a/img836/5009/rl9h.jpg
Citera
2014-04-15, 10:48
  #6
Medlem
även om det är LSD kommer du inte se massa "troll" springa omkring. det är en drog, ingen tecknad film.
Citera
2014-04-15, 12:08
  #7
Medlem
Djamillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsareaddictive
Det är så att jag har köpt vad jag "tror" är LSD 3ggr. Och det smakar kemikalier MEN kranen säger att det kommer från H.A å att han har käkat dessa lappar i några månader eller 1 år kommer inte ihåg.. och han ger sig inte när jag säger att det inte är LSD.. Så vill fråga er nu hur man märker skillnaden på LSD å nBome, så man kan intala han.
Käkade första gången 1 lapp =hände inte ett skit förutom pirrig (men go) känsla i kroppen, en aningen rastlös också.

Andra gången köpte jag av samma kran då jag skulle se om jag bara fått en dålig lapp= intog 2 lappar och det snurra till lite (allt typ andades å skit, samt ljus blev en aning starkare. (Min iphone ändrade färg mellan typ grönt, blått å någon aning röd) smaken var samma på dessa lappar (alltså kemikalist och beska som fan) skall även tillägga att min tunga nästan domna av helt.. Å detta satt i sig i nån timma.

Intog lappar av samma kran med min kompis för första gången.

Intog först 1 lapp var och märkte typ 1h efter intaget att vi behövde mer, så vi intog en halv lapp till var.
Dessa smakade också kemikaliskt och beskt som fan. (Tungan domna bort ännu en gång, för oss båda alltså)

Tripptid : 6h plus minus 1h
.. Bara där så säger det nått?? Eller är dem dåligt droppade?
Effekter: har inte sätt en enda "riktig" hallis på nångång av demma gångerna. Alltså inga små troll eller något överhuvudtaget som springer runt i rummet..
Av dem 2gångerna som det funkade så har ja bara fått positiva trippar, alltså kände att jag hade kunmat ta typ 5 lappar till under trippen (UTAN problem)

Det jag vill veta är om jag vågar köpa dessa lappar mer då det kanske inte ens är LSD utan någon nBome som är lätt dödlig i fel doser osv.
Har säkert glömt å skriva massa viktig information, men bara å fråga så skall jag svara!

Behöver som sagt hjälp från er erfarna..

Av det fetmarkerad kan man dra slutsatsen att det inte är LSD. Var försiktig.
Citera
2014-04-15, 12:34
  #8
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Felpost
Citera
2014-04-15, 12:56
  #9
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Finns ett väldigt enkelt test att avgöra om det INTE är nBOMe. Lägg lappen i en kapsel och svälj hel. nBOMe är inte aktivt oralt tillskillnad från LSD som ger dig effekt även om du inte har den under tungan först. Teoretiskt så skulle det ju kunna va en annan väldigt potent hallucinogen RC som är aktiv oralt, men känner inte till någon sådan.

Med andra ord blir du trippad när du sväljer lappen i kapsel så är det LSD. En annan indikator på att det är LSD är rustiden, LSD kommer hålla dig trippad mer än 8 timmar.
Citera
2014-04-15, 13:07
  #10
Medlem
molmols avatar
Oavsett om det är LSD eller inte så skulle inte jag köpa några fler lappar av den kranen, då det uppenbarligen bara är skit han säljer. Antingen säljer han undermåliga produkter eller så vet han inte vad han säljer eller så ljuger han för dig om vad han säljer.
Citera
2014-04-17, 13:27
  #11
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molmol
Oavsett om det är LSD eller inte så skulle inte jag köpa några fler lappar av den kranen, då det uppenbarligen bara är skit han säljer. Antingen säljer han undermåliga produkter eller så vet han inte vad han säljer eller så ljuger han för dig om vad han säljer.
Helt sant! Hitta en ny kran som inte snackar skit/säljer skit
Citera
2014-04-21, 16:37
  #12
Medlem
getbusys avatar
Av nbome så domnar det ju på tungan, så skulle ju mycket väl kunna vara det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback