Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 03:15
  #1
Medlem
Hej.
Jag är en 18-20-årig kille som aldrig haft sex, pussat en tjej, hållt hand eller ens knappt kramats. Jag har börjat fundera på att droga en tjej på en fest eller nåt och sen kramas/pussas/ha sex med henne.
Alt. kramas och pussas utan sex om det skulle vara bättre.

Är det moraliskt fel även om hon aldrig får reda på det?
Hur ska man gå tillväga?
Vilka droger kan man använda?
__________________
Senast redigerad av PCJN 2014-04-15 kl. 03:21.
Citera
2014-04-15, 03:18
  #2
Avstängd
Jag kan personligen tycka att det ar helt okej.
Citera
2014-04-15, 03:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Jag kan personligen tycka att det ar helt okej.
Motivera?
Citera
2014-04-15, 03:22
  #4
Medlem
Tjoasszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCJN
Hej.
Jag är en 18-20-årig kille som aldrig haft sex, pussat en tjej, hållt hand eller ens knappt kramats. Jag har börjat fundera på att droga en tjej på en fest eller nåt och sen kramas/pussas/ha sex med henne.
Alt. kramas och pussas utan sex om det skulle vara bättre.

Är det moraliskt fel även om hon aldrig får reda på det?
Hur ska man gå tillväga?
Vilka droger kan man använda?

Varför kan du inte bara använda din mun och försöka prata med dem? Använd cannabis om det kanske hjälper. Det låter jobbigt, tråkigt och allmänt värdelöst.
Citera
2014-04-15, 03:23
  #5
Medlem
kinesarsles avatar
Skulle du tycka att det vore moraliskt fel om en gammal svettgubbe drogade dig och rövknullade dig så länge du aldrig fick reda på det?
Citera
2014-04-15, 03:23
  #6
Medlem
Tjoasszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Jag kan personligen tycka att det ar helt okej.

Klart det inte är. Räknas som våldtäkt och med tanke på att du kan bli dödad i vissa länder när du våldtar någon kan du väl förstå att det såklart inte är okej.
Citera
2014-04-15, 03:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PCJN
Hej.
Jag är en 18-20-årig kille som aldrig haft sex, pussat en tjej, hållt hand eller ens knappt kramats. Jag har börjat fundera på att droga en tjej på en fest eller nåt och sen kramas/pussas/ha sex med henne.
Alt. kramas och pussas utan sex om det skulle vara bättre.

Är det moraliskt fel även om hon aldrig får reda på det?
Hur ska man gå tillväga?
Vilka droger kan man använda?

Om du drogar en tjej och utnyttjar henne på det sättet är du en vidrig människa. Hur kan du ens tänka på något sånt? Det är våldtäkt. Börja prata med tejer, gå ut på klubb osv...
Citera
2014-04-15, 03:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Skulle du tycka att det vore moraliskt fel om en gammal svettgubbe drogade dig och rövknullade dig så länge du aldrig fick reda på det?
Om jag fick reda på det och visste att jag skulle glömma det om 5 minuter igen (och fortsätta leva utan den vetskapen) så skulle jag säga att det är helt ok eftersom det inte har påverkat mig och för mig är det som att det inte ens har hänt.
Citera
2014-04-15, 03:27
  #9
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoassz
Klart det inte är. Räknas som våldtäkt och med tanke på att du kan bli dödad i vissa länder när du våldtar någon kan du väl förstå att det såklart inte är okej.
Det finns i och för säg vissa länder där du blir dödad för att du säger din åsikt också...
Citera
2014-04-15, 03:31
  #10
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCJN
Om jag fick reda på det och visste att jag skulle glömma det om 5 minuter igen (och fortsätta leva utan den vetskapen) så skulle jag säga att det är helt ok eftersom det inte har påverkat mig och för mig är det som att det inte ens har hänt.
Tja, jag delar inte din åsikt alls, och moral är som vi alla vet relativ och subjektiv. Om jag skulle läsa om någon som hade blivit brutalt misshandlad för en sådan akt hade jag ju inte direkt gråtit, även om jag rent generellt hatar pöbelfasoner.

Men för att titta på det lite mer praktiskt. Hur ska du garantera att hon aldrig får reda på det? Hur ska du garantera hennes säkerhet? På sjukhus är narkos något man undviker om det är möjligt för att det är riskfyllt, och det blir garanterat inte säkrare om du ska försöka göra samma sak på någon ovetandes.

Sammantaget med dessa risker får man nog säga att det inte är ok under några som helst omständigheter.
Citera
2014-04-15, 03:32
  #11
Medlem
Det finns många sjuka människor i världen. TS är en av dom.

Vad fan tror du när det gäller moralen? Klart som fan att det inte är okej. Hon är ju inte med på det.. Det säger ju allt.

Om du försöker detta så hoppas jag innerligt att du åker dit så det står härliga till.
Citera
2014-04-15, 03:32
  #12
Avstängd
MrMadoffs avatar
Jag kan personligen tycka att du är värre än MENA-folket och judarna tillsammans, skulle jag ta dig på bar gärning skulle jag först gjort dig medvetslös för att sedan använda dig som mitt egna personliga tortyrobjekt för att sedan mörda och lemlästa dig och dumpa dig långt ut i skogen eller havet någonstans varefter du aldrig mer skulle bli funnen.

och just ja, fega kräk!

En sak till, om du har planer på att bli en riktig man någon gång i framtiden så bör du genast sluta upp att tänka i dom där banorna.
__________________
Senast redigerad av MrMadoff 2014-04-15 kl. 03:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback