Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 22:45
  #1
Medlem
Tjena

Mitt första inlägg här på fb o skulle uppskatta seriösa svar.

Som sagt nu är de så att jag måste lämna urinprov för att kunna få ut min adhd medicin.
Och fick stickor av en polare som jag kunde testa hemma själv innan jag går ditt för att vara på den säkra sidan och nu har jag väntat på att de ska komma upp sträck i ca 15 min och inget har kommit betyder de på att jag är negativ eller är det fel på stickan.

Här har ni länk till de jag fick av han.

http://www.narkotikatest.se/shop/can...t-50-176p.html
2014-04-14, 22:55
  #2
Medlem
Stämmer det som står på hemsidan så är du antagligen clean, men jag hade aldrig varit för säker när det kommer ett sånt test. Hur mycket har du rökt och hur lång tid sedan du rökte sist tills du skall pissa?
2014-04-14, 23:22
  #3
Medlem
ZEPMPs avatar
Inget sträck=positiv.
2014-04-14, 23:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Stämmer det som står på hemsidan så är du antagligen clean, men jag hade aldrig varit för säker när det kommer ett sånt test. Hur mycket har du rökt och hur lång tid sedan du rökte sist tills du skall pissa?

Senast jag rökta ca 3veckor sedan.
Innan dess så rökte jag dagligen i minst 3-4 månader och det är 10 dar kvar till kallelsen som jag fick.
2014-04-15, 02:39
  #5
Medlem
Mohafes avatar
Tester jag tagit så är det ett streck som indikerar att testet fungerar = negativt. Om testet visar två streck så indikerar det andra sträcket positivt.
Kan inte säga hur det är med det där testet, vad står på bruksanvisningen?

Edit: ^Nä det är tvärtom nu när jag tänkt efter, 2=nega, 1=posi.
__________________
Senast redigerad av Mohafe 2014-04-15 kl. 03:08.
2014-04-15, 02:45
  #6
Medlem
Mohafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korken420
Senast jag rökta ca 3veckor sedan.
Innan dess så rökte jag dagligen i minst 3-4 månader och det är 10 dar kvar till kallelsen som jag fick.
Du lär nog vara clean om du inte röker nångång tills dess.
2014-04-15, 14:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korken420
Senast jag rökta ca 3veckor sedan.
Innan dess så rökte jag dagligen i minst 3-4 månader och det är 10 dar kvar till kallelsen som jag fick.

Du kommer antagligen klara dig.
2014-04-15, 15:01
  #8
Medlem
Kaospojkens avatar
Fortsätt att drick mycket och träna för att vara på den säkra sidan.
2014-04-15, 18:06
  #9
Medlem
jamesdeans avatar
Jag hänvisar dig vidare till denna tråden (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest!, frågor om drogtester ska tas där. /mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback