Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 20:47
  #1
Medlem
Någon mer än jag som har problem med kanal5 play. Stannar och buffrar hela tiden, har alltid upplevt kanal5 som en dålig play!
Citera
2014-04-14, 20:50
  #2
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Någon mer än jag som har problem med kanal5 play. Stannar och buffrar hela tiden, har alltid upplevt kanal5 som en dålig play!
Den må vara dålig det kan jag hålla med om, men inte bättre att skriva detta till kanal 5 än att whina på FB?
Citera
2014-04-14, 21:26
  #3
Medlem
M1159s avatar
Du kan nog har rätt, jag har den uppfattningen att hela kanal 5 är rena rama skiten, dock är de inte ensamma om detta.
Citera
2014-11-30, 09:29
  #4
Medlem
Salgouds avatar
Under en månad eller så har jag haft upplevt en bugg med reklam som spelas under program - alla reklamklippen spelas upp, sen kommer det en svart skärm där det står "Ingen reklam?" och något gnäll om att jag har en ad blocker och borde stänga av den eller lägga till deras sida i undantagslista. Har någon annan samma problem? Använder Chrome, skulle vara intressant att veta vad andra använder och hurvida ni har problem också.

Kanske också borde säga att jag inte har någon ad blocker installerad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback