Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 18:45
  #85
Medlem
Sane?s avatar
Enligt flera branschtidningar pågår det samtal med Amazon om att ta över serien, så förhoppningsvis blir allt bara bättre!

Senaste avsnittet (Immolation) kan för övrigt vara nåt av det bästa jag sett på TV.
Gåshud av musiken (*spoiler*): https://www.youtube.com/watch?v=lVjl2pr5ILE
__________________
Senast redigerad av Sane? 2018-05-23 kl. 18:49.
Citera
2018-05-25, 13:47
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sane?
Enligt flera branschtidningar pågår det samtal med Amazon om att ta över serien, så förhoppningsvis blir allt bara bättre!

Senaste avsnittet (Immolation) kan för övrigt vara nåt av det bästa jag sett på TV.
Gåshud av musiken (*spoiler*): https://www.youtube.com/watch?v=lVjl2pr5ILE

håller med, makalöst bra nu. rimligtvis borde amazon eller nån annan ta över, förutom att den är för bra för att läggas ned finns det ju en stor kommersiell potential här också, skulle kunna bli hur stor som helst om folk fick upp ögonen för den.
Citera
2018-05-26, 14:30
  #87
Medlem
Amazon Prime har köpt rättigheterna nu för säsong 4.

https://www.independent.co.uk/arts-e...-a8370356.html
Citera
2018-05-29, 17:19
  #88
Medlem
Jag såg klart säsong 1 nyss. Blandade känslor.
Citera
2018-05-31, 15:54
  #89
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag såg klart säsong 1 nyss. Blandade känslor.
Amos blir mycket bättre med seriens gång, har sett alla avsnitt hittills och han är nog min favorit nu.
Citera
2018-05-31, 16:36
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Amos blir mycket bättre med seriens gång, har sett alla avsnitt hittills och han är nog min favorit nu.
Vad bra. jag har tänkt köra igenom det som finns på Netflix idag och imrogon. Förhoppningsvis har du rätt.
Citera
2018-06-07, 13:41
  #91
Medlem
Denoms avatar
Långsamt senaste avsnitt, serien har börjat sakta in igen även om det fortfarande är ganska mycket som händer. Hoppas det blir lite fartfyllt nu innan säsongen tar slut.
Citera
2018-06-13, 05:47
  #92
Medlem
RiceNChickens avatar
Bara jag som stör mig extremt mycket på naomi? Ful, jobbig dialekt och avskyvärt självgod som tror sig veta bäst över alla.

Störde mig på miller tidigare också men han försvann ju... tills han kom tillbaks. Inte lika farligt längre.


Om säsongen: hoppas det är aliens som gör sig redo att anfalla genom ett svart hål och att geggan inte lever sitt eget liv bara.
Citera
2018-06-15, 23:29
  #93
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiceNChicken
Bara jag som stör mig extremt mycket på naomi? Ful, jobbig dialekt och avskyvärt självgod som tror sig veta bäst över alla.

Störde mig på miller tidigare också men han försvann ju... tills han kom tillbaks. Inte lika farligt längre.


Om säsongen: hoppas det är aliens som gör sig redo att anfalla genom ett svart hål och att geggan inte lever sitt eget liv bara.
Senaste avsnittet svarar de lite på vad det handlar om, ganska intressant.
Citera
2018-06-17, 07:42
  #94
Medlem
RiceNChickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Senaste avsnittet svarar de lite på vad det handlar om, ganska intressant.
Fattade ingenting när han stack in handen. Hur fan tolkade du det?

Kändes det inte som att de ville copycata intersteller lite väl mycket när han var på väg in? Saknades bara nån billig version på zimmermusik.
Citera
2018-06-17, 10:46
  #95
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiceNChicken
Fattade ingenting när han stack in handen. Hur fan tolkade du det?

Kändes det inte som att de ville copycata intersteller lite väl mycket när han var på väg in? Saknades bara nån billig version på zimmermusik.
Inte så mycket interstellar i min mening.
Citera
2018-06-17, 22:35
  #96
Medlem
Nu var det några dagar sedan jag såg avsnittet men jag tolkade händelsen efter att Holden placerade sin hand mellan pelarna som att

Hur som helst så håller serien fortfarande en okej nivå men det känns lite som den tappade en aning efter det oerhört välgjorda slutet med förra "äventyret". Hela den här ring saken känns lite väl random och från ingenstans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback