Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-14, 22:59
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Taskar så stjärligt för det!

Har du någon annan härlig substans av reducerad farlighetsfaktor att föreslå, eller är min korta vända som drogbrukare över, helt enkelt? ^^

Det finns ingen härliga substans med "reducerad farlighetsfaktor" om man jämför med weed. Det är den lättaste drogen, relativt få bieffekter och skapar inget fysiskt beroende(psykiska beroenden skall dock aldrig underskattas). Reagerar du dåligt på weed tycker jag dock du skall avstå från att röka och avsluta din korta vända som drogbrukare. De flesta tar faktiskt skada av att vara drogbrukare...
Citera
2014-04-14, 23:33
  #14
Medlem
HoAmAjs avatar
Det finns ingen anledning att tvinga sig själv att lära sig tycka om något.

Det kan vara tillfälligheter, så ska du testa igen så gör det lite även om alla andra röker på mer.
Men det kan också vara så att det helt enkelt inte är för dig, jag vet flera som testat flera gånger men inte gillar det som jag och många vänner.
Vi umgås alla som vanligt ändå. Röks det så hoppar de bara över den delen.
Citera
2014-04-15, 02:04
  #15
Medlem
Se till att ha något sött tillhands, helst en fruktdryck av något slag. Sen borde du testa mellan Indica- och sativadominerat. Det kan vara som natt och dag Inte för mycket på en gång såklart. Ta det lugnt. Beroende på vad du röker så når du "ruset" på olika vis. Kanske kommer det krypande eller så säger det pang, men det kanske du visste.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback