Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-04, 18:11
  #13
Medlem
Doktorphils avatar
upp till 10000 eur för pass som är likt den på passet och användbart, alltså inte spärrat .
2015-05-02, 12:10
  #14
Medlem
Jag hade 2 pass. Amerikanska med VISA stämpel m.m 1 man 1 kvinna (kinesiskt) utseende. Men min tjej gav dom till Polisen!! Hir mycket tror ni jag hade fått för 2 Amerikanska PASS och enkelt alla kineser ser ju lika dana ut.. Menar detta kunde säljas till ett par från (kina)
2015-05-02, 12:56
  #15
Medlem
Mulla Krekars avatar
Folk har frågat mig om jag är egyptier, turk o zigenare...
Hur mycket kan jag få för mitt PASS?
2015-05-02, 13:00
  #16
Avstängd
Så jävla sjukt, ni urholkar er egen frihet! Ju mer saker som händer med "svenskar" i utlandet desto svårare kommer det bli att resa. IDAG är ett svenskt pass/medborgarskap ett av de friaste i världen, ju mer ni skitungar och bögar håller på och säljer desto sämre kommer ryktet om "svenskar" bli.

LÅT BLI ERA JÄVLA IDIOTER! Har ni inget konsekvenstänkt överhuvudtaget? Imorgon kanske ni inte ens får resa till London utan visum om ni säljer era pass. Realitet!
2015-05-02, 17:39
  #17
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacra
Så jävla sjukt, ni urholkar er egen frihet! Ju mer saker som händer med "svenskar" i utlandet desto svårare kommer det bli att resa. IDAG är ett svenskt pass/medborgarskap ett av de friaste i världen, ju mer ni skitungar och bögar håller på och säljer desto sämre kommer ryktet om "svenskar" bli.

LÅT BLI ERA JÄVLA IDIOTER! Har ni inget konsekvenstänkt överhuvudtaget? Imorgon kanske ni inte ens får resa till London utan visum om ni säljer era pass. Realitet!

vänta 10 år , när drösvis med MENAfolk kommit till sverige , fått svenska pass och åker runt i världen och spränger sig själva till höger och vänster.

You aint seen nothing yet...
2015-05-05, 19:45
  #18
Medlem
MrFishboys avatar
Använd följande tråd; (FB) Frågor om legitimation/ID-Kort/Pass/Körkort, hur/var/när? (Sammanfogad)

Hänglås..

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback