Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-14, 12:55
  #1
Medlem
Batmanstjärnan Christian Bale har gjort en galen viktresa flera gånger om, men det har kan inte va så hälsosamt. Vad tycker ni om det? Och vad tycken ni om honom?

http://goodmood-gm.com/entertainment...ansformations/
Citera
2014-04-14, 12:56
  #2
Medlem
Penningskramlarens avatar
Det är Adam West som är batmanstjärna!
Citera
2014-04-14, 13:13
  #3
Medlem
zaimans avatar
Fantastisk människa, ser förvånansvärt hälsosam ut - frisk hy etc. Jag tror att hemligheten är att han inte tar några genvägar, tar inga preparat för att träna upp sig utan kör till hederlig träning. Nu har hans kropp också anpassat sig till förändringarna av kroppsmassa så det är nog enklare för Bale nuförtiden att göra stora förändringar
Citera
2014-04-14, 13:16
  #4
Medlem
AIKDaniels avatar
Det där är helt sjukt, vilken jävla kille som lägger ner hela sitt liv för sitt jobb.
Citera
2014-04-14, 13:23
  #5
Medlem
thejams avatar
Helt sjukt. Bale är definitionen av disciplinerad.

En liten smyg-idol till mig måste jag erkänna
Citera
2014-04-14, 13:43
  #6
Medlem
Moll-Es avatar
Extrem förändring i vikt är väl lite av Bales signum. Roligt hur dedikerad han är som skådespelare och vilken disciplin han verkar ha. Jag skulle ju bli tokig av att endast käka ett äpple och en burk tonfisk samt några koppar kaffe som han gjorde för sin roll som Trevor Reznik i The Machinist.

Är det helt säkert att Bale är helt ren och inte kör några preparat när han bygger muskler?
Citera
2014-04-14, 13:43
  #7
Medlem
Robin.Bentleys avatar
En av hans filmer:
http://www.imdb.com/title/tt0462504/

I denna är han otroligt smal, ursäkta ordvalet men ungefär som en undernärd afrikan med bara ben på kroppen.
Riktigt bra film och en duktig skådespelare. Sett den?

http://www.militaryspot.com/2007news/RD3.jpg

Inga vältränade biffar i filmen =P
Citera
2014-04-14, 14:02
  #8
Medlem
Helt jävla SJUKT är det. Fyfan vilken disciplinerad skådespelare. Han måste ju ägna hela sitt liv åt sina kommande roller. Den mannen förtjänar en otrolig respekt.
Citera
2014-04-14, 14:23
  #9
Medlem
Rakiis avatar
Ni har uppenbarligen aldrig hört talas om "method acting", antar jag?

Bale är inte ensam om att syssla med detta, spana in De Niro i Taxi Driver och Raging Bull.
Citera
2014-04-14, 14:28
  #10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Ni har uppenbarligen aldrig hört talas om "method acting", antar jag?

Bale är inte ensam om att syssla med detta, spana in De Niro i Taxi Driver och Raging Bull.

Bale är en av mina favoriter. Han som du nämner här är inte ensamma om detta.

Se på bl.a Matthew McConaughey. Han gick väl ner enormt mycket inför rollen i Dallas Buyers Club om jag inte missminner mig.
Citera
2014-04-14, 14:34
  #11
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Se på bl.a Matthew McConaughey. Han gick väl ner enormt mycket inför rollen i Dallas Buyers Club om jag inte missminner mig.

Ja, samtidigt som han tog nytta av den viktnedgången i True Detective där han är otroligt mager, vilket är helt förståeligt för hans karaktär. Tom Hanks är ju en annan skådespelare i samma liga, se på hans improvisation i slutet av Captain Philips.
Citera
2014-04-14, 14:42
  #12
Avstängd
Det har blivit hans sätt att visa att han verkligen hänger sig åt sina roller. Ett smidigt sätt att placera sig själv i method-facket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback